با حکم شهردار تهران جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سارا بهرامی با انتشار عکس هایی از خودش از قله دماوند نوشت: سلام؛ پارسال ۲۸ مرداد؛ صعود به قله دماوند این بار از شمال شرقی؛ وقتی برگشتم خونه تصمیم گرفتم خاطره‌ی این صعود رو ۷ مهر در روز آتشنشانی در صفحه‌ام پست کنم..
رئیس هیئت کشتی لرستان اعلام کرد، علیرضا سرلک شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داده است، اما فرصت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را خواهد داشت.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم، عصر شنبه ۳ تیر، با حضور برخی از مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم یادبود حاجیه خانم فاطمه بهرامی مادر برادران اسحاق جهانگیری معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری ،  ابراهیم جهانگیری قائم مقام گروه مالی گردشگری و  مادر شهیدان یعقوب و محمد جهانگیری با حضور جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشگری در مسجد نور تهران برگزار شد.
مراسم ترحیم بانو «فاطمه بهرامی» مادر شهیدان محمد و یعقوب جهانگیری و اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم عصر شنبه (۳ تیر ۱۴۰۲) با حضور برخی مقامات و چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.
به گزارش جماران، حاجیه خانم «فاطمه بهرامی»، مادر گرامی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم سر بر آستان جانان نهاد و به وصال فرزندان شهیدش یعقوب و محمد رسید. به همین مناسبت تصاویری از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل مرحومه منتشر می‌شود.
آمنه بهرامی که ۱۸ سال قبل در حمله مرد اسیدپاش بینایی دو چشم خود را از دست داده است، می‌گوید: خودم باید حکم قصاص را اجرا می‌کردم و حالا پشیمانم که این کار را نکردم، انگار بخشش قصاص عضو اسیدپاش‌ها را وقیح می‌کند.
بهرامی با بیان اینکه از متهم ۶۰ هزار دلار کشف و ضبط شد، گفت:‌ متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
این اکران اما به جنجال کشیده شد و حضور پانته آ بهرام بدون روسری در این مراسم، آن هم بعد از خط و نشان محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد که نوعی دهن کجی تلقی شد، انعکاس وسیعی داشت. در کنار حضور بهرام، پخش آهنگ پوست شیر با صدای ابراهیم حامدی مشهور به ابی در سالن اکران فیلم نیز بر حواشی افزود. پس از این اتفاقات برخلاف ماه‌های گذشته که روح الله سهرابی یکی از مدیران کل سازمان سینمایی چهره رسانه‌ای بود، شخص حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به صحنه آمد و موضع گیری کرد.
فرزاد ملا بهرامی، پاسور 37 ساله اصفهانی ستاره بازی دوم چادر ملو اردکان و رازین پلیمر تهران بود.
اخیراً نامه‌ای از سوی معاون سازمان بازرسی خطاب به علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فضای مجازی منتشر شده که در آن به موضوع جذب غیرقانونی دو تن از نزدیکان بهرام عین‌اللهی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره شده است.
بهرامی از مردم می‌خواهد با دیدن فرد بی‌خانمان، حتما با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های اجتماعی شهرداری برای انتقال این افراد به یک محل گرم و امن و نجات جانش از یخ‌زدگی و مرگ اقدام کند و می‌گوید توزیع شبانه غذا و لباس گرم بین کارتن‌خواب‌ها را تا گرم شدن هوا ادامه خواهد داد و خطاب به همه یاوران و ناجیان جان بی‌خانمان‌ها می‌گوید: «باید از مردمی که در این شرایط سخت، برای نجات جان انسان‌های فراموش‌شده‌ای مثل کارتن‌خواب‌ها، به ما کمک‌های نقدی و غیر نقدی می‌رسانند، ممنون باشیم.»
فاطمه بهرامی عنوان داشت با وجود وضع وخیم بیماری و همچنین نیاز آنی همسرش به عمل جراحی در اثر اعتصاب غذا در زندان بیمارتر از گذشته شده است، دیروز شنبه۲۴ دیماه۱۴۰۱ در اجرای احکام زندان ۴۰ضربه شلاق خورده است.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اینکه نمایندگان عنوان می‌کنند قصد استیضاح بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت و درمان را دارند، بیان کرد: بله برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان هم یک تعدادی امضا جمع کرده‌اند ولی در حال صحبت هستیم که اعلام وصول نشود.
سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است؛ بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.
پدرام بهرامی کارگردان مجموعه مستند «دریبل» ضمن تشریح رویکرد این مستند در بررسی نقش فوتبال در کشورهای مختلف، به طرح برخی پرسش‌ها درباره میزبانی ۲۲۰ میلیارد دلاری قطری‌ها در جام‌جهانی پرداخت!
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پذیرش استعفای بهرام دارایی از سمت معاونت وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، در حکمی محمود بیگلر عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
بهرامی عوامل موثر در بروز کمبود نیروی انسانی را برشمرد و اظهار کرد: به علت نزدیکی شهرستان‌های تهران به شهر تهران، تقاضا برای انتقال به شهر تهران بالاست. از سوی دیگر با افزایش چشمگیر جمعیت دانش آموزی مواجهیم که یک علت آن مهاجرت‌های درون و برون استانی و دیگری به علت افزایش جمعیت اتباع است.
روند معاملات بازار سهام در هفته سوم اسفند دوباره با همان الگو دنبال میشود اما دو رویداد میتواند شاخص های بورس را تغییر دهد.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد
احمد بهرامی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، مجموعه مستند تلویزیونی و دو تله‌فیلم با اولین فیلم بلند سینمایی‌اش یعنی «پناه» کاندیدای دریافت جایزه ویژه جشنواره مدیترانه‌ای کن شد و فیلم دوم او «دشت خاموش» که این روزها روی پرده سینماهای هنروتجربه است، توانست عنوان بهترین فیلم را در بخش افق‌های هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از آن خود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ