معاون منابع انسانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره فیش های حقوقی منتشر شده توضیحاتی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات معاون امداد و نجات هلال احمر استان فارس از حضور و روند امدادرسانی در محل حادثه شاهچراغ را مشاهده می‌کنید.
معاون زنان ریاست جمهوری درباره صدور دستور بازگشت گشت ارشاد گفت: این دستور را من نشنیده ام، معاونت زنان دستگاه اجرایی نیست و این موضوع را باید از وزارت کشور که نیروی اجرایی هستند بپرسید.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی و شهرداری تهران درباره محل جدید ساخت کارخانه آسفالت تهران توضیحاتی داد.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت احداث جایگاه‌های سوخت تک سکو در شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.
یکی از مسائلی که این روز‌ها مورد پرسش قرار می‌گیرد مسئله حجاب و رویکرد مردم و حاکمیت درباره آن است، درهمین‌باره معصومه ابتکار، معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان در کافه خبر خبرآنلاین می‌گوید مانند مدارس آقای حداد عادل باید عمل کرد، توضیحات او درباره حجاب در مدرسه دخترانه را ببینید.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه نحوه برگزاری تجمعات که به تازگی به مجلس ارسال شده است، ضمن تسهیل فرآیند برگزاری تجمع‌ها، ارائه مجوز برای برگزاری تجمع را از رفتار سلیقه‌ای دور می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور: پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و بررسی اسناد و مدارک و توضیحات دست‌اندرکاران مشخص شد کوتاهی و نحوه اقدام وزارت‌ آموزش و پرورش علت اصلی بروز مشکل بوده است.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
توضیحات بیات معاون توسعه بازاریابی کشتیرانی ایران را در خصوص خط منظم کشتیرانی بین ایران و ونزوئلا مشاهده می‌کنید.
توضیحات صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در خصوص قراردادهای بین ایران و چین را مشاهده می‌کنید.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره عوارض پرداختی به بهشت زهرا(س)توضیحاتی ارائه داد.
معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در رابطه با استخدام نیرو در شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم گیری می‌شود.
توضیحات اعرابی معاون بازرگانی سازمان میادین میوه و تربار استان تهران را در خصوص وضعیت امروز بازار مرغ میدان بهمن را مشاهده می‌کنید.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص ویژگی‌های خودروی کوییک اتوماتیک مشتریانی که در تاریخ ۱۹ آذرماه ثبت نام می‌کنند گفت: با توجه به درخواست‌های مشتریان مبنی بر نصب برخی آپشن‌ها بر روی این خودرو، گروه خودروسازی سایپا مطابق با نظر مشتریان، برنامه افزایش آپشن‌های مورد درخواست متقاضیان را در دستور کار قرار داد.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ارسال پیام هشدار زلزله را اشتباه فنی تیم تحقیقاتی همراه اول عنوان کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود.
توضیحات موحد معاون سازمان فناوری اطلاعات را در خصوص برخورد قانونی با دستگاه های متخلف در اتصال به پنجره ملی را مشاهده می‌کنید.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی کشور در خصوص حادثه پلیس امنیت اخلاقی گفت: منتظر ارائه گزارش‌ها از دستگاه‌های نظارتی و وزارت بهداشت و پزشکی قانونی هستیم.
توضیحات امیر محمد یوسفی خوش قلب معاون عملیات پدافند هوایی آجا درباره پهپادهای بومی ایرانی را مشاهده می‌کنید.
توضیحات معاون امور شرکت های دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص چگونگی انجام خدمت سربازی در شرکت‌های دانش بنیان را مشاهده می‌کنید.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این‌که برقی‌سازی خودروها برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: خودروی K125 اولین محصولی است که هم زمان مدل بنزینی آن، با طراحی مدل برقی در دستور کار قرار گرفته است، البته ورود خودرو با مدل بنزینی خواهد بود.
معاون جدید تجربیات گسترده‌ای در حوزه مسائلی سیاسی دارند، به گونه ای که در سال‌های گذشته مسئولیت‌های مختلفی را در سطح معاون وزیر داشته‌اند. همچنین هم‌نفس با سردار شهید سلیمانی بوده‌اند؛ بنابراین هم‌ ظرفیت‌های شخصی ایشان و هم تجربیات مدیریتی و عملیاتی ایشان گران‌سنگ و خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ