معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور معاون اول رئیس جمهور در ایرنا
اصفهان- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نگاه معطوف به آینده مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.
هشتمین مراسم آزادی گروهی ۶ محکوم به قصاص امروز سه‌شنبه (۳ مرداد ۱۴۰۲) با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خیران، صلح‌یاران، مددکاران زندان، اولیای دم، محکومان و خانوده‌های آن‌ها برگزار شد.
معاون حقوقی رئیس جمهور به نمایندگی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف «بولا تینوبو» رئیس جمهور نیجریه شرکت کرد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستور کار جلسه امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
طی نشستی با حضور معاون دادستان رئیس پلیس راهور و شهردار منطقه ۱۱ تهران در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر راهکارهایی مطرح شد.
با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پروژه‌های اولویت دار در سال ۱۴۰۲ و چگونگی اجرای طرح تحول در حوزه نگهداشت شهر بررسی شد.
میدانگاه جهاد تهران صبح امروز با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افتتاح شد.
آیین افتتاح مجموعه ورزشی اسکیت و ۲۲ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه ۱۷ با حضور معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری تهران برگزار می شود.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور معاون رئیس جمهور در خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: باید از حضور بخش خصوصی در شبکه تأمین تجهیزات و چرخه فعالیت مراکز معاینه فنی استقبال کنیم.
نشست هم‌اندیشی ستاد عتبات عالیات شهرداری تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.
نشست بررسی زمینه‌های تحقق تولید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
تفاهم‌نامه همکاری تامین مسکن نخبگان دانشگاه صنعتی شریف با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و شهردار تهران منعقد شد.
در مراسمی با حضور مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور، حکم امیرحسین علوی شهردار رشت به‌عنوان دبیر شهر ملی رشتی‌دوزی به او اعطا شد.
ناصر امانی عضو شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران در شش ماه گذشته هر وقت در شورا گزارشی ارائه دادند یا در رسانه‌ها حضور پیدا می‌کردند، از موفقیت‌های حوزه مالی می‌گفتند و شما اگر حتی مراسم تودیع معاون قبلی مالی شهرداری را هم ملاحظه کنید، تماما در تأیید عملکرد وی سخن گفته‌اند، اگر واقعیت این است برای من به عنوان یک عضو کمیسیون بودجه شورا این سؤال مطرح است که مدیری که آن‌قدر موفقیت دارد که همیشه در رأس گزارش‌های عملکرد شهرداری بود، چرا تغییر پیدا کرده است؟ چه مشکلی وجود داشته که نتوانست کارش را ادامه دهد.
معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران ضمن حضور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: تحول به سمت خدمت بیشتر برای ما حجت است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: در پی فرونشست سقف کانال هدایت آبهای سطحی شقایق در این منطقه محل حادثه با حضور به موقع عوامل اجرایی و اقدامات معاونت فنی و عمرانی رفع خطر و ایمن سازی شد.
جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بحث جدا کردن بورس کالا از مجموعه وزارت اقتصاد و بازار سرمایه گفت: اینکه بخواهیم بورس کالا را زیر مجموعه وزارت صمت قرار دهیم اشتباه است و قطعا مجلس با چنین طرحی مخالفت می‌کند.
در این نشست که با حضور رییس اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، مدیر آموزش کانون کارشناسان دادگستری، مشاور مدیریت بحران شهرداری، رئیس اداره ارزیابی خطر معاونت پیشگیری شهرداری و اعضای کمیته ملی پلاسکو برگزار شد، بر لزوم بازنگری فرایند‌های مخل بر حق ایمنی با رویکرد اسیب شناسانه تاکید گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ