معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تدوین برنامه‌های ویژه شهرداری در حوزه حجاب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مادامی که وضعیت ناهمگون گفتمانی حاکم است نمی‌توان انتظار داشت اصلاح‌طلبان در پیش از بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برنامه‌های مدون سیاستی خود را تدوین و با اتکاء بر آن به‌دنبال کسب اکثریت بروند.
معاون اول رئیس جمهور گزارش‌های ارائه شده از پروژه انتقال آب دریا را امیدبخش ارزیابی کرد و افزود: لازم است برای برخی پروژه‌ها که نسبت به برنامه زمانبندی عقب هستند برنامه جبرانی تدوین شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه واقع‌بینانه تدوین شده و در آن مسئولیت و تکلیف یکایک دستگاه‌های اجرایی به‌طور شفاف مشخص گردیده که امکان فرافکنی برای هیچ دستگاهی وجود نداشته باشد.
شهریار افندی زاده گفت: با دستور وزیر راه وشهرسازی به زودی برنامه‌های جامع راهبردی-اجرایی ۵ ساله تحول درمناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای آسیای مرکزی تهیه می شود.
رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه‌های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می‌کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می‌کنند؛ لذا هز این جهت باید فعال‌تر اقدام کنیم.
اصفهان- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: لازم است سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با تدوین برنامه‌های مشترک، زمینه‌ ارتباط بیشتر مراکز علمی و ایجاد شبکه‌های بین دانشگاهی را فراهم کند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: برنامه‌های توانمندی برای کارکنان مدارس برگزار شده است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تدوین برنامه‌های عملیاتی جدید در این بنیاد خبر داد
بررسی روند تدوین برنامه‌های توسعه در کشور نشان می‌دهد که پس از حدود ۷۰سال که از تهیه نخستین برنامه توسعه می‌گذرد، شاخص‌های امروز اقتصاد ایران فاصله بسیاری با شاخص‌های کشور توسعه یافته دارند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت باید در تدوین بودجه توازن و تعادل در رشد را مورد توجه قرار دهد، بر توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت تأکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت‌های مردمی در پیشبرد برنامه‌های دولت گفت: بودجه باید با نگاه به مشارکت‌های مردمی تدوین شود تا بتوان از همکاری مردم در تحقق اهداف بودجه بهره ببرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیروگفت: برنامه‌های تدوین شده در جلسه‌های تخصصی برای سال آینده بلافاصله بعد از تابستان آماده و هم‌اکنون در حال اجرا است.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور بر ضرورت تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور تأکید کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
از ابلاغ دستورالعمل عملیات پیشگیرانه پدافند سایبری کشور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تدوین برنامه‌های تداوم کارکرد (BCP) برای زیرساخت‌های حساس در دستور کار است.
صالح‌آبادی تدوین سند راهبردی بانکداری اسلامی را از مهمترین برنامه‌های بانک مرکزی برشمرد و گفت: سند راهبردی بانکداری اسلامی به عنوان یکی از مطالبات مهم دولت از بانک مرکزی در حال تدوین است.
هیچ‌گاه دیده نشد که هنگام تدوین برنامه بعدی به این پرسش ساده بپردازند که برنامه قبلی چه بود؟ و در عمل چه اندازه اجرا شد؟ و آیا اهداف آن تامین شد یا خیر؟ و اگر نشد، چرا؟ به‌طور کلی هیچ‌گاه برنامه‌های پنج‌ساله توسعه ایران مورد بحث و گفت‌وگوی جدی در عرصه عمومی قرار نگرفت، جز برنامه سوم توسعه که بهترین آن‌ها بود.
مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از ابلاغ وزارت کشور برای انطباق برنامه‌های توسعه‌ای شهرداری‌ها با دوره‌های مدیریت شهری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ