شهردار تهران طی احکامی جداگانه ۱۵ شهردار را در سمت خود ابقا، ۴ شهردار را در مناطق دیگر و ۳ شهردار را به عنوان مشاور معاون منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به این ترتیب با حکم علیرضا زاکانی معاونان فرهنگی اجتماعی، برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا، حمل‌ونقل و ترافیک، خدمات شهری، شهرسازی و معماری، مالی و اقتصاد شهری و امور مناطق در سمت خود ابقا شدند.
عباس شعبانی با حکم شهردار تهران به سمت معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران منصوب شد.
علیرضا زاکانی در مورد آخرین وضعیت احداث آرامستان‌های جدید تهران گفت: مکان یابی آرامستان‌ها انجام شده و در حال رایزنی برای گرفتن این مکان‌ها هستیم.
شهردار تهران در خصوص محل‌های آرامستان‌های جدید پایتخت گفت: نقطه‌یابی در غرب و شرق تهران به میزان صد هکتار انجام شده و وارد مذاکره برای خرید شدیم تا مردم در غرب تهران مجبور به تردد به جنوب شهر نشوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با تصریح اهمیت انعطاف پذیری بسته تشویقی جدید و عدم لزوم تجمیع پلاکهای ریزدانه از شهرداران استان تهران خواست در این زمینه با قدرت عمل کنند.
قیمت جدید بلیط موزه ها و خانه موزه‌های شهرداری تهران با اکثریت آرا به تصویب رسید.
شهردار تهران در مورد آخرین وضعیت ایجاد آرامستان جدید در پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در این جلسه تأکید کرد: باید اطمینانی برای دانشجویان ایجاد و شرایط زندگی حداقلی را برای آنها فراهم کرد.
مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران در مورد لایحه پیشنهادی شهرداری تهران با عنوان "اصلاح دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری" که در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران بررسی شده است، می‌گوید: این لایحه را کمسیون شهرسازی شورا رد کرده و از دید ما فاجعه‌ای بدتر از برج - باغ‌ها برای باغ‌های تهران رقم می‌زند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر که پیش از این تحویل گرفته بودیم نیز در مرحله شماره‌گذاری هستند و به زودی وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شوند.
شهردار تهران طی احکامی مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان، عضو هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان شهرداری پایتخت را منصوب کرد.
با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
با حکم شهردار تهران ۴ مدیر ابقا و ۲ مدیر جدید در شهرداری پایتخت منصوب شدند.
بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه ۱۵ شهردار را در سمت خود ابقا، ۴ شهردار را در مناطق دیگر و ۳ شهردار را به عنوان مشاور معاون منصوب کرد.
بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در روز شنبه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به شهر تهران تخصیص داده میشود.
شهردار تهران طی احکانی جداگانه معاونان جدید خود را منصوب و تعدادی را ابقا کرد.
شهردار منطقه ۸ از احداث یک مخزن جدید ذخیره آب در شرق تهران خبر داد و گفت: هدف از احداث این مخزن آبیاری فضای سبز و معابر پایین بزرگراه شهید سلیمانی است.
شهردار تهران طی حکمی سرپرست جدید سازمان بهشت زهرا را منصوب کرد.
شهردار تهران با پیشنهاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک، سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه را منصوب کرد.
شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک گفت: برخی متخلفان در حوالی باغ‌های سوهانک در زمین‌هایی که متعلق به منابع طبیعی است درخت و نهال می‌کارند و در نهایت با ادعای دروغین که براساس قانون حق ریشه دارند به دنبال تصرف زمین و کوه‌ها هستند. اما گشت روزانه و اقدام سریع شهرداری مانع از این نوع تصرفات و تخلفات در حریم شده به طوری‌که به‌تازگی حدود ۲۳ هزار متر زمین آزادسازی شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در حال نزدیک شدن به اتمام زمام طرح جامع تهران هستیم لذا از شهرداری می‌خواهم نسبت به مطالعه و تدوین طرح جدید شهر تهران اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ