نخست وزیر پیشین پاکستان پس از آزادی از بازداشت در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر، برگزاری انتخابات را تنها راه برقراری ثبات در کشورش دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
نمایندگان با حذف ماده ۵۳ این طرح مبنی بر حذف انتخابات تناسبی در جهت رفع ایراد هیات عالی نظارت موافقت کردند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بحث تناسبی شدن برگزاری انتخابات تهران از نظر شورای نگهبان ایرادی ندارد و خلاف شرع و قانون اساسی نیست.
انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا دوم مرداد برگزار می‌شود و از بین 3 کاندیدای شرکت کننده در انتخابات تنها صلاحیت یک کاندیدا از سوی مراجع ذی صلاح وزارت ورزش و جوانان به تایید نهایی رسیده است.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتخابات پارلمانی کویت از ساعت هشت صبح به وقت محلی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شده است.
وزیر ورزش و جوانان ایران، حکم سرپرستی سید روح‌الله حسینی در فدراسیون بوکس را تا زمان برگزاری انتخابات تمدید کرد.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه برگزاری انتخابات به روش الکترونیک نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مردم است، گفت: انجام فرایند انتخابات به صورت الکترونیک در دست پیگیری است.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در حوزه‌های انتخابیه غیر از تهران، امکان برگزاری انتخابات تناسبی به دلیل رقابت بر سر دو یا چند کرسی ممکن نیست و این کار باعث افزایش رقابت و مشارکت می‌شود.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
انتخابات اتحادیه جودو آسیا در حالی با ابقا رئیس کویتی آن برگزار شد که تنها نماینده ایرانی حاضر در این اتحادیه جای خود را به یک کره ای داد.
وزارت ورزش در حالی اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت‌ شده ریاست فدراسیون هندبال را اعلام‌ کرد که تنها ۲۴ ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی باقی مانده است.
با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران، این انتخابات با حضور تنها دو نفر برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور، اردوی آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین تنها با دوومیدانی‌کاران شانس طلا برگزار می‌شود.
در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره کنگره آمریکا، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثریت مردم این کشور به کارایی دموکراسی بدبین هستند.
براساس جدیدترین نظرسنجی های انتخاباتی در اراضی اشغالی تنها ۶ روز مانده به برگزاری انتخابات کنست، این واقعیت نمایان شده که تشکیل کابینه های شکننده همچنان ادامه خواهد یافت.
درحالیکه تنها یک روز به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی باقی مانده، لابی سنگینی در هتل محل اقامت نزدیک به 90 رئیس فدراسیونی که به بلگراد آمده‌اند، در حال انجام است.
تنها سه ساعت پس از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مجددا تصمیم به برگزاری آن گرفته شد.
حمید سجادی به شائبه ایجاد شده درباره حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک نامزد تصدی صندلی ریاست فدراسیون پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ