نماینده ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی برای جلوگیری از شکایت علیه خود به امارات گریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی درباره گفتگوهای اخیر در موضوع هسته‌ای ایران، به اتهام‌زنی علیه یکدیگر پرداختند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه نزدیکی بین ایران و مصر به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داد.
رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان به طور مشترک بازارچه مرزی مند - پیشین و خط تبادل برق پلان - جیوانی را در گذرگاه مرزی «پیشین» افتتاح کردند.
نخست وزیر پیشین پاکستان پس از آزادی از بازداشت در مصاحبه با شبکه الجزیره قطر، برگزاری انتخابات را تنها راه برقراری ثبات در کشورش دانست.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای نتانیاهو «مسئله ایران هراسی بخشی از سیاست‌های ارعاب هیستریک است.»
نخست‌وزیر پیشین عراق برای بازجویی و تحقیق درباره پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس احضار شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی از کشورهای جهان خواست کابینه بنیامین نتانیاهو را تحریم کنند.
نخست وزیر پیشین لبنان به اتهامات دو مهماندار هواپیما که وی را متهم به تجاوز جنسی کرده بودند، پاسخ داد.
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت که غرب به راهبرد گسترده‌تری برای مقاومت در برابر روسیه با ارائه حمایت از قاره آفریقا نیاز دارد.
نخست وزیر پیشین پاکستان از رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.
عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که همه شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیروزی دست دارد.
عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که همه شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیروزی دست دارد.
«آندرس فوگ راسموسن» دبیرکل پیشین ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک امروز وارد جزیره تایوان شد.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به پرداخت غرامت ۲۸ هزار دلاری محکوم شد.
نخست وزیر پیشین ژاپن با انتقاد از رئیس جمهور اوکراین، گفت که او باعث درد و رنج بسیاری از مردم اوکراین شده است.
رسانه ها از آسیب دیدن پای نخست وزیر پیشین پاکستان بر اثر وقوع تیراندازی به سوی وی خبر می دهند.
به گفته «لیام فاکس» وزیر دفاع پیشین و متحد سوناک در مورد ایران، نخست‌وزیر تازه بریتانیا موضعی «بغایت تندتر» و «سرسختانه تر» از وزارت خارجه دوره جانسون خواهد داشت.
نخست‌ وزیر پیشین عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و درباره آخرین تحولات عراق و موضوعات مهم منطقه بحث و گفتگو کردند.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با طرح انتقاداتی تند از رئیس حزب لیکود و ضعیف توصیف کردن او، گفت: خطر دوباره به قدرت رسیدن نتانیاهو از توافق هسته ای برای اسرائیل بیشتر است.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با نخست وزیر موقت این رژیم حمایت خود از تجاوز نظامی به نوار غزه را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ