نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی مدعی شد در اوایل عملیات نظامی روسیه در اوکراین، رئیس‌جمهور روسیه به او قول داده که رئیس‌جمهور اوکراین را به قتل نرساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دوره قاجار بر اساس بنیچه‌بندی یا همان اساس‌نامه سربازگیری از هر ۱۰ نفر جوان هر روستا یک نفر به سربازی اعزام می‌شد.
معاون وزیر کار از نوسازی ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده در تهران خبر داد و گفت: اساس‌نامه تعاونی‌های مسکن محلات تدوین و نهایی شده است و به اعضای این تعاونی‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت می دهیم.
با وجود انحصار در بازار برق، تصویب اساس‌نامه تشکیل تنظیم‌گر بخشی برق توسط شورای رقابت در سال ۱۳۹۱ و پیشنهاد آن به دولت در سال ۱۳۹۷، هنوز تنظیم‌گر بخشی رقابتی برق تأسیس نشده است.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتی نوشته بود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش میکند و نه با برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.
با تولید ١٨٣٥ دستگاه خودرو در ٤ خرداد سال جاری، رکورد تولید روزانه در ٨ ماه گذشته در سایپا شکسته شد. همچنین در هفته ابتدایی خرداد، با تولید ۱۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو، بالاترین تولید هفتگی در طول ١٢ ماه اخیر در این گروه محقق شد.
اگر اساس‌نامه این اجازه را نمی‌دهد که سرپرست فعلی تا زمان برگزاری انتخابات در سمتش باقی بماند، حتما این اتفاق باید طبق نظر مجمع و هیات رییسه رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ