اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر پیشین این رژیم را به تشکیل دولت جدید مکلف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به چالش‌های بزرگ پیش روی کابینه خود گفت که به صورت شبانه‌روزی برای تأمین امنیت در اراضی اشغالی تلاش می‌کند.
منابع عبری از لغو تعطیلات هفتگی نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نشست اضطراری وی با وزیر جنگ این رژیم پیرامون آخرین شرایط امنیتی خبر می‌دهند.
نتانیاهو به عنوان بخشی از معامله بزرگ با عربستان، از بایدن توافق امنیتی در برابر بازدارندگی ایران را می‌خواهد.
نتانیاهو در جریان دیدار با دموکرات‌های آمریکا خواستار گزینه نظامی علیه ایران شد.
یک مقام سابق قضایی رژیم صهیونیستی در ادعایی جنجالی مدعی شده است که نتانیاهو یک جاسوس برای ایران است.
اپوزیسون نتانیاهو، از سمت راست است و این در حالی است که خود نتانیاهو شدیدا راست گرا است. ولی احزابی که برای وی به لحاظ سیاسی تهدیدزایی می‌کنند، از نتانیاهو راست‌تر هستند. این نکته‌ای بسیار بسیار مهم است که سیر تحولات سیاسی و ایدئولوژیک اسرائیل را در نظر داشته باشیم و توجه کنیم که در یکی دو دهه اخیر به شکل متداوم به سمت راست حرکت می‌کنند.
درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
ترس پنهان شدهِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پسِ تهدیدات وی علیه حزب الله و اهداف پشت پرده افزایش عملیات داعش در سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
هرچند که نتانیاهو با لفاظی علیه کشورمان قصد سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی خود را دارد، اما جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده هیچ یک از اقدامات رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند.
۳۷ خلبان نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اعتراض به سیاست های نتانیاهو از اجرای تصمیمات نظامی، تمرد ورزیدند.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مامور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایلی کوهن» وزیر سابق اطلاعات این رژیم را به عنوان وزیر خارجه در نظر گرفته است.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی گفت که کابینه او تصمیم دارد شهرک سازی را در کرانه باختری و جولان اشغالی تشدید کند.
کرملین از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه و نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رایزنی دو طرف درباره روابط دو جانبه و تحولات بین المللی خبر داد.
کرملین از گفتگوی تلفنی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه و رایزنی دو طرف درباره موضوعات مختلف خبر داد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از رجزخوانی های بیهود و تو خالی به توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم اذعان کرد.
مامور تشکیل کابینه اسرائیل: اتحاد سنتی آمریکا با عربستان سعودی و سایر کشورها باید مجدداً تقویت شود. در این رابطه نباید تنش‌های دوره‌ای یا حتی تنش‌های شدید وجود داشته باشد، زیرا به نظر من این اتحاد، پایه ثبات در منطقه خاورمیانه است.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست تعهد خود به عربستان سعودی را تقویت کند.
احزاب سیاسی مخالف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی، درباره ساز و کار مقابله با او و کابینه آینده اش توافق کردند.
نتانیاهو پس از اینکه رسما از سوی اسحاق هرتسوگ رژیم صهیونیستی مامور تشکیل کابینه این رژیم شد به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
رسانه های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گزارش دادند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیروز در انتخابات اخیر کنست را رسما مامور تشکیل کابینه کرده است.
با ابلاغ نتایج نهایی انتخابات کنست به رئیس رژیم صهیونیستی، روند تشکیل کابینه جدید این رژیم نزدیک‌تر شد.
دولت فعلی اسرائیل توافق هسته‌ای احیا شده بین ایران و قدرت‌های جهانی را متوقف کرده است. چندین مانور درخشان در سال گذشته توسط جانشینان نتانیاهو نفتالی بنت و یائیر لاپید (در کنار سایر تحولات ژئوپولیتیکی) موفق بوده اند در حالی که نتانیاهو علیرغم بهترین تلاش هایش شکست خورد. توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در زمانی که نتانیاهو نظاره گر آن بود امضا شد.
دولت فعلی اسرائیل توافق هسته‌ای احیا شده بین ایران و قدرت‌های جهانی را متوقف کرده است. چندین مانور درخشان در سال گذشته توسط جانشینان نتانیاهو نفتالی بنت و یائیر لاپید (در کنار سایر تحولات ژئوپولیتیکی) موفق بوده اند در حالی که نتانیاهو علیرغم بهترین تلاش هایش شکست خورد. توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران در زمانی که نتانیاهو نظاره گر آن بود امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ