دامغان- سیل در روستای علی آباد مطلب خان دامغان خساراتی به اموال و خانه‌های مردم و ابنیه و راه‌ها وارد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با این سیلاب ارتباط ۳۸ تا ۴۱ روستای بالادست و پایین دست رودخانه کاجو به مرکز شهرستان قطع شده است.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
خسارت سیل در روستای گیلارلو شهرستان گرمی
معاون آبخیزداری سازمان منابع طبیعی گفت: بیش از ۴۵۰ شهر و هشت هزار و ۶۵۰ روستا در کشور در معرض خسارت سیل و تهدید سیل هستند.
بخشدار مرزن آباد شهرستان چالوس گفت: با تلاش مجموعه عوامل راهداری و بسیج تجهیزات مربوط در ۲۴ ساعت گذشته ۲ پل موقت که در طغیان رودخانه آسیب دیده بود، ترمیم و راه ارتباطی ۱۵ روستای منطقه برقرار شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: از صبح دیروز تا این لحظه روستای چم‌گز در شهرستان پلدختر و کمندان در شهرستان ازنا از استان لرستان تخلیه شدند و ساکنان آن‌ها در ۴ اردوگاه اسکان اضطراری هلال احمر استقرار یافتند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه‌های محلی در محور‌های جنوب استان گفت:میزان خسارت اولیه به زیرساخت راه‌های ارتباطی جنوب استان تا کنون ۸۵ میلیارد تومان برآورد شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع سیل در ۳۸ روستای این استان وامدادرسانی به ۳۷۹ خانواده خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان از وقوع سیل در ۳۸ روستای این استان وامدادرسانی به 379 خانواده خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به بارندگی اخیر در استان عشایر برای جلوگیری از هر گونه خسارت احتمالی مراقب باشند.
تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.
محلات- رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تخریب بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در سیل اخیر گفت: بیش از ۶ هزار واحد مسکونی نیز آسیب دیده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:در سیل مرداد ۵ هزار و ۶۶۰ واحد شهری و روستایی تخریب شدند و ۱۰ هزار و ۹۲۰ واحد باید تعمیر و بازسازی شوند.
سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: پیکر آخرین مفقودی سیل روستای مزداران امروز دوشنبه ۱۷ مرداد کشف شد.
پیکر ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران شهرستان فیروزکوه تشییع و به خاک سپرده شد. آئین تشییع جان‌باختگان حادثه سیل مزداران عصر امروز با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان و مدیران استانی برگزار شد. پیکر‌های ۸ قربانی سیلاب در روستای مزداران در فیروزکوه پس از تشییع با شکوه در آرامستان امامزادگان عبدالله و یحیی (ع) فیروزکوه به خاک سپرده شد.
در حاشیه بازدید محسن منصوری، استاندار تهران از مناطق سیل‌زده روستای جور، آردینه و وسکاره رودهن ویدیویی منتشر شده‌ای ببینید از برخورد متکبرانه‌ای که استاندار با شهروند سیل‌زده داشت. استاندار تهران خطاب به فرد سیل زده گفت: گیجی حرف نزن!
سیلاب ناشی از بارش‌های سیل آسای سال جاری، روز جمعه ۷ مرداد روستای آهنگران در شهرستان فراهان را دچار آسیب جدی کرد. به گفته اهالی حدود ۵۰ خانه در این روستا به صورت صددرصدی آسیب دیده و خسارت وسیعی نیز به دامداری و کشاورزی این روستا وارد شده است. این روستا ساعاتی قبل از ورود سیلاب تخلیه شد، ولی در نهایت آوار ناشی از سیل جان یکی از اهالی را گرفت. از ساعات ابتدایی وقوع سیل نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی، راهداری، نیروی انتظامی و نیرو‌های داوطلب در این روستا در حال خدمت رسانی هستند.
در پی سیلاب روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان، یک کودک سه ساله در روستای قلعه سرد مفقود شد.
ایتالیا از جمله کشورهای قاره اروپاست که در حوزه تأمین انرژی به‌ویژه انرژی برق با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و دولتمردان این کشور به تازگی ناگزیر شده‌اند برای مدیریت بهتر صنعت برق، تعرفه‌ها را به میزان چشمگیری افزایش دهند.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ