ایتالیا از جمله کشورهای قاره اروپاست که در حوزه تأمین انرژی به‌ویژه انرژی برق با مشکلات فراوانی دست به گریبان است و دولتمردان این کشور به تازگی ناگزیر شده‌اند برای مدیریت بهتر صنعت برق، تعرفه‌ها را به میزان چشمگیری افزایش دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه الجزایر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هنوز زمان برای دستیابی به یک راهکار سیاسی برای حل شرایط کنونی در نیجر وجود دارد.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
زیاده روی در مصرف کره باعث تشدید مشکلات قلبی می‌شود، که به دلیل کاهش تحرک و فعالیت‌های جسمی در معده افراد ایجاد ضعف کرده و به سوء هاضمه منجر می‌گردد.
قند یک ماده غذایی التهاب‌آور است. التهاب ناشی از مصرف مواد غذایی شیرین، باعث تشدید برخی مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس می‌شود. اگر دچار هر گونه مشکل التهابی هستید، بهتر است از مصرف زیاد قند خودداری کنید. هم‌چنین مصرف قند و شکر باعث مات یا کدر شدن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
رئیس گروه توانبخشی اجتماعی و خدمات رفاهی سازمان بهزیستی درباره مشکلات این بیماران گفت: اگر غذای بیماران مبتلا به pku در زمان خودش به آن‌ها نرسد این کودکان دچار معلولیت ذهنی می‌شوند و عدم تأمین مجدد غذا منجر به تشدید معلولیت این بیماران می‌شود.
گوش دادن به موسیقی باصدای بلند به وسیله هدفون یا هندزفری برای بیش از ۳۰ دقیقه در روز احتمال ابتلا به آلزایمر یا دیگر مشکلات عملکرد مغزی را تشدید می‌کند.
با تشدید تنش‌ها در روابط رم و پاریس، نخست وزیر ایتالیا هشدار داد: فرانسه از نام ایتالیا برای حل مشکلات داخلی خود استفاده نکند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با سوءمدیریت خود باعث تشدید مشکلات شده و وزارت صمت در ماه‌های اول سال باعث رشد تورم شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با سوءمدیریت خود باعث تشدید مشکلات شده و وزارت صمت در ماه‌های اول سال باعث رشد تورم شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با سوءمدیریت خود باعث تشدید مشکلات شده و وزارت صمت در ماه‌های اول سال باعث رشد تورم شد.
نداشتن تغذیه مناسب می‌تواند بر تشدید بی‌خوابی نیز تاثیر داشته باشد؛ بنابراین باید کمبود برخی مواد معدنی و ویتامین‌ها را برای رفع مشکلاتی، چون بی‌خوابی جبران کرد.
موضوع این است که تحریم‌ها مداوم در حال ایجاد مشکلات جدید یا تشدید مشکلات پیشین اقتصاد ایران هستند. به عبارت ساده‌تر متغیر تاثیرگذار در اقتصاد ایران به ویژه بازار ارز همین تحریم‌ها هستند که اقدامات داخلی هم نمی‌تواند مانع از آن شود.
تشدید اختلاف‌ها، تضعیف انسجام‌ها، باج‌گیری دیگر کشورها و بروز مشکلات اقتصادی از جمله پیامدهای هجوم مهاجران و پناهجویان به کشورهای اتحادیه اروپا است.
بعد از تشدید تحریم ها بسیاری از شرکت های دانش بنیان در کشور به تولید تجهیزات و اقلام راهبردی ورود کردند و تا حد زیادی توانستند مشکلات را حل کنند. در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی بسیاری از تجهیزات بومی شده است. ما ابتدای خنثی سازی تحریم ها هستیم و باید به تلاش هایمان در این زمینه ادامه دهیم.
یکی از مشکلات خطرناکی که ممکن است زلزله‌های القایی به همراه داشته باشند، جلو انداختن زلزله‌های طبیعی و یا تشدید آن‌ها است.
نورنیوز نوشت: مردم اوکراین در سرما و جنگ از امکانات ابتدایی همچون انرژی و غذا محروم شده‌اند و غرب بجای تشویق به صلح و مذاکره، مشکلات آن‌ها را با ارسال سلاح تشدید می‌کند. این سناریو پیشتر از بالکان، افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم ویرانه ساخت. منجی بودن آمریکا در هالیوود است نه در واقعیت.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اصرار انگلیس در تشدید رنج مردم یمن و مانع تراشی لندن در مسیر صلح را محکوم کرد.
مشکلات جوی و سرمای هوا می‌تواند مشکلات بهداشتی و بیماری‌های کلیوی را تشدید کنند؛ به همین دلیل مراقبت از کلیه‌ها در فصل سرما نیازمند توجه بیشتر است.
رانندگان در هر سنی بعد از یک سفر طولانی خسته می‌شوند و این طبیعی است. اما چه چیز‌هایی این مشکلات را تشدید می‌کند و چگونه می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد؟
با اجرای استثنا کردن گروهی از افراد یا اینترنت طبقاتی نه تنها گره‌ای از مشکلات کسب‌وکار‌ها باز نمی‌کند بلکه موجب تشدید نارضایتی‌های عمومی می‌شود.
بدون تردید ورزش برای بزرگسالان مسن مناسب است چراکه می‌تواند خطر ابتلاء به مشکلات قلبی را کاهش دهد، استخوان‌ها را تقویت کند، خلق و خو را بهبود بخشد و اثرات مفید دیگری هم داشته باشد. برخی هم معتقدند که ممکن است موجب بهبود عملکرد شناختی شود.
مصرف مقادیر زیادی جعفری ممکن است بر افرادی که مشکلات سلامتی خاصی دارند تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، به افراد مبتلا به بیماری کلیوی توصیه می‌شود از مصرف جعفری اجتناب کنند، زیرا برخی از مواد شیمیایی موجود در این گیاه ممکن است این بیماری را تشدید کند.
عضو کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی معتقد است: ما تجربه موفقی در زمینه واگذاری شرکت‌ها و هلدینگ‌های تخصصی را نداشته ایم. هر کدام از این بخش‌ها اگر به نهاد سهام عدالت واگذار شود، بسترساز مشکلات عدیده‌ای خواهد شد و اگر به مانند قبل باشد، امکان نظارت و کنترل وجود ندارد و اوضاع بدتر از قبل می‌شود.
روحانی: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد، چون تک تک مردم ایران از هر نوع خشونت نفرت دارند و ما می‌توانیم با گفت‌وگو درون ایران اسلامی مشکلات خود را حل کنیم.
همدان یکی از کانون‌های فرونشست در ایران است و سال‌هاست که درباره آن هشدار داده می‌شود. دو دشت بزرگ در این استان به دلیل برداشت‌های غیراصولی آب خشک شده و مشکلات و معضلات دیگری که بحران‌های آبی در این شهر را تشدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ