سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: پیکر آخرین مفقودی سیل روستای مزداران امروز دوشنبه ۱۷ مرداد کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خود تا این هفته برای ایران سراسر باخت باشد.
«پیتر جکسون»، کارگردان سه‌گانه سینمایی «ارباب حلقه‌ها» با استفاده از هوش مصنوعی توانست صدای جان لنون را از صدای ساز‌ها و نویز‌های پس‌زمینه جدا کند و در اختیار مک‌کارتنی قرار دهد.
مهدی طارمی با به ثمر رساندن چهار گل در آخرین دیدار تیم فوتبال پورتو در لیگ پرتغال، رکوردهای ویژه‌ای را ثبت کرد و همچنین یک طلسم ۸۲ ساله در این باشگاه را شکست.
شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است، دست‌نوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
آخرین تماس شکیرا و جرارد پیکه پیش از نقل مکان فرزندان این دو برقرار شد.
آخرین لاک پشت غول پیکر شناخته شده پینتا (Chelonoidis abingdonii) جورج تنها، نمادی از گالاپاگوس بود که در ۲۴ ژوئن ۲۰۱۲ در اسارت مرد.
دامپزشک آفریقایی پس از معاینه پیروز گفته بود: آخرین توله "ایران" ۷۰ درصد شانس زنده ماندن دارد، روزی ۳ بار برایش دعا کنید.
کریمیان درباره تکالیف و پیک دانش آموزی گفت: براساس مصوبات، پیک نوروزی منسوخ شده و امسال هم پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش آموزان نیست.
سالن کشتی توفیق جهانبخت بر روی پیکر آخرین حریف جهان پهلوان تختی بسته ماند.
هزاران نفر صبح روز دوشنبه به واتیکان رفتند تا آخرین وداع را با پاپ فقید بندیکت شانزدهم انجام دهند که روز شنبه در سن ۹۵ سالگی درگذشت. جنازه وی امروز به کلیسای قدیس پطرس واتیکان منتقل می‌شود تا به مدت ۳ روز افراد بتوانند از نزدیک مراسم وداع را به جا بیاورند. جنازه روز پنجشنبه آینده در مراسمی با حضور پاپ فعلی در یکی از سرداب‌های کلیسا دفن خواهد شد.
از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت قابل توجهی از مردم کشورمان نیز دز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود ظرف یک الی یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
جرارد پیکه، مدافع باتجربه بارسلونا، در آخرین بازی دوران حرفه‌اش با کارت قرمز داور مواجه شد.
این آخرین بازی پیکه در نوکمپ بود، اگرچه او در آخرین بازی بارسلونا پیش از جام جهانی که خارج از خانه مقابل اوساسونا برگزار خواهد شد هم به میدان می‌رود.
بارسا در آخرین دیدار دوران حرفه ای جرارد پیکه با نتیجه 2-0 آلمریا را شکست داد.
جرارد پیکه امشب آخرین بازی خود در نوکمپ را برای بارسلونا انجام داد. او در دقیقه 83 و در میان تشویق 92 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه تعویض شد.
جرارد پیکه امشب برای آخرین بار در ترکیب ثابت بارسا در نوکمپ قرار گرفته و هواداران بارسا نیز برای او سنگ تمام گذاشتند.
باشگاه بارسلونا با انتشار پوستری با تصویر جرارد پیکه به استقبال مسابقه امشب رفت.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا اعلام کرد در هفته آینده برای آخرین مرتبه پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.
جرارد پیکه رسما بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و گفت بازی روز شنبه بارسلونا آخرین حضور او در یک مسابقه فوتبال خواهد بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد خلافکار قاتل همسرش بود/ ماجرای دزد ناجوانمرد/ کشف پیکر حلق‌آویزدانشجوی ارشد روی پشت‌بام/ مرگ دلخراش خانواده شیرازی/ قتل پیرزن برای ۱۱۰ گرم طلا/ دختر دم بخت در دام خواستگار اخاذ/ آخرین دفاع مقصران مرگ ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان/ رقص تیغ قصاص در مرداب ارتباط خیابانی!/ درخواست ۲ خواهر برای قصاص برادر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ