اگر یک بند در مصوبه اخیر فضای مجازی وجود داشته باشد که بیش از همه قسمت‌ها بوی اجرای صیانت بدهد، بند تصویب الزامات مدیریتی ترافیک داخلی و خارجی فضای مجازی کشور از سوی کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت.
دبهادری جهرمی اظهار داشت: ما هر سال قیمت تمام شده میانگین محصولاتمان ۳۷ درصد از سال قبل گران تر است، یعنی هر سال ۳۷ درصد سفره مردم کوچک تر می شود، آمارها هم همین را می گوید اما می گوییم در ابتدای دولت هر سال ۸۰ درصد سفره کوچک تر می شد.
حامد پاکدل در اندک فرصت‌ها با پیراهن تراکتور نمایش خوبی ارائه می‌کند.
کرمانشاه- «سارا شیربیگی»، ستاره‌ کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با زدن هشت گل، عنوان خانم گُل مسابقات کافا ۲۰۲۳ در کشور ازبکستان را به خود اختصاص داد.
بزرگترین رسانه ورزشی آلمان، گزارشی از سردار آزمون تهیه کرده و امیدوار است بدشانسی های سردار در دو دیدار اول، به خوش یمنی تبدیل شود.
«شِیکر» یکی از ابزارهای استفاده ماده مخدر «گُل» است که این روزها به راحتی می توان در هر مغازه‌ای به آن دست یافت. جالب اینجاست خرید و فروش و همچنین به همراه داشتن این وسیله جرم است.
مصدق با انتقاد از تزئین ماشین با گُل به نام حضرت قاسم (ع) گفت: جوانان عزیز مراقب باشید شما را منحرف نکنند، مگر با عقل جور در می‌آید که روز عاشورا عروسی اتفاق بیافتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ