وی با اشاره به این که در حال حاضر نزدیک به ۸۵۰۰ دفترخانه اسناد رسمی داریم گفت: طرحی را دنبال می‌کنیم که مشاوران املاک و خودرو به وظیفه خودشان در قانون تجارت عمل کنند و نقش تسهیل گری داشته باشند، متولی تنظیم سند مشخص است، حتی اسناد تعهدی را باید به دفترخانه‌ها محول کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات جزیره قناری در اسپانیا می‌گویند به علت تداوم آتش‌سوزی‌ها احتمالا مجبور شوند هزاران نفر را از محل‌های اقامت خود تخلیه و به مکان‌های امن منتقل کنند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های قانون جدید انتخابات، طراحی مرحله‌ای با عنوان «پیش ثبت‌نام» است و با ابلاغ این قانون این مرحله باید از مرداد ماه جاری آغاز شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از سؤالات مهم این است که آیا صوت و تصویر را باید حاکمیتی بدانیم یا نه؟ اکثر مسؤولان و قانونگذاران معتقدند، چون جنبه عمومی دارد پس حاکمیتی است.
کودک آزاری تنها محدود به کودکان کار و یا کودکان دارای والدین معتاد در محله‌های بزهکار نبوده و هر کودکی در هر خانواده‌ای ممکن است با شکلی از کودک آزاری مواجه شود.
بر خلاف سناریوی خوش‌بینانه نخست، دیگر احتمال موجود در مناسبات ایران با طالبان در آینده می‌تواند مبتنی بر وقوع جنگ بزرگ میان طرفین باشد. مفروض سناریوی حاضر این است که گروه تروریستی طالبان یا به دلیل باور‌های خلافت‌محور خود یا با تحریک دست‌های خارجی، روند را به مرحله‌ای خارج از کنترل سوق می‌دهد. در نهایت وضعیت در مسیر وقوع جنگ قرار خواهد گرفت
دادستان کل کشور گفت: دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد.
به‌نظر می‌رسد این تصمیم با هدف حفظ امنیت داده‌های کاربر صورت گرفته است. این غول فناوری ادعا می‌کند که اکانت های بدون استفاده گوگل به دلیل عوامل مختلف بیش از سایر نمونه‌ها در معرض خطر هک و دسترسی غیرمجاز هستند. این حساب‌ها معمولا فاقد احراز هویت دو مرحله‌ای و بررسی‌های امنیتی هستند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر بحث تغییر وزیر ورزش و جوانان جدی باشد، با توجه به اینکه تاکنون ۴-۵ وزیر هم تغییر کرده‌اند و به مرحله‌ای نزدیک می‌شویم که کل کابینه دولت باید مجددا از مجلس رأی اعتماد دریافت کند، به همین خاطر ممکن است که بحث استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نشود.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
مربی باسابقه و کارشناس ژیمناستیک گفت: همدلی مهمترین مسئله‌ای است که باید در ژیمناستیک اتفاق بیفتد.
عضو جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: مسئله معیشت مردم مسئله‌ای فوری است که حتماً باید فکر عاجلی کرد تا هر چه سریع‌تر خیال مردم راحت شود. مسائل فرهنگی مثل حجاب به نوع منطقی باید اصلاح شوند. مثلاً در دانشگاه به دانشجویان باحجاب امتیاز ویژه‌ای داده شود و کسانی را هم که رعایت نمی‌کنند، هدایت کنیم.
کلاهبردار سایبری که خود را سردبیر یکی از مجلات مهم معرفی کرده بود به قربانی اعلام می‌کند که جهت چاپ سریع مقاله باید مبلغ ۴۵۰ میلون ریال به حساب اعلامی پرداخت کند.
معاون قضائی قوه قضائیه بیان کرد: بخش اول عفوِ امسال، معطوف به متهمان و محکومان حوادث اخیر بوده است که از تاریخ ۲۵/‏۰۶/‏۱۴۰۱‬ تا زمان ابلاغ این عفو در جریان حوادث اخیر دستگیر، بازداشت و یا تحت تعقیب قرار گرفته‌اند این افراد با داشتن شرایط ذیل پرونده آنان در هر مرحله‌ای که باشد اعم از اینکه حکم صادر شده و یا در جریان باشد با این عفو پرونده آنان مختومه می‌شود.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در آخرین روز هفته کاهشی شد، قیمت این خودرو به ۶۴۰ میلیون تومان رسید، افزایش سرمایه فملی در چه مرحله‌ای است؟، خبر بد برای اقتصاد انگلیس، کدام خودروسوار‌ها باید مالیات پرداخت کنند؟، هر اونس طلا چند دلار شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باید خاطر داشته باشیم که دموکراسی برای زنده ماندن مجبور نیست با سرمایه داری خداحافظی کند. ازدواج میان آن دو اجباری بوده است. سرمایه داری از اصل دیگری پیروی می‌کند، اما دموکراسی به سرمایه داری به کارایی و قدرت نوآورانه آن وابسته است در غیر این صورت مشروعیت خود را در بین شهروندان‌اش از دست خواهد داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ باند مجرمان جرایم جنایی خبر داد و گفت: در مرحله‌ای از طرح رعد ۸۴۱ سارق و مالخر دستگیر شدند.
مسئله‌ای که می‌توان مورد ارزیابی قرار داد این است که آیا در چنین مقطعی، استقلال باید سرمربی‌اش را اخراج کند؟ برای این یکی می‌شود با آوردن چند فکت و دلیل به پاسخی نزدیک رسید.
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
محمدباقر قالیباف گفت: امروز باید اقرار کنیم در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم و گاهاً که قدرت حل مسئله‌ای را داریم، اما آن را در زمان خود حل نمی‌کنیم و مسئله‌ای که در زمان خود حل نشود ارزش خود را از دست می‌دهد.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: اینکه آزمون سراسری دو نوبت شده نه دومرحله‌ای؛ دو نوبته شده است و به هر دلیلی اگر داوطلب آزمون را خراب کند، این فرصت کمک می‌کند تا استرس دانش‌آموز پایین بیاید.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال و تولید نداریم، اما متاسفانه بودجه مصوب مجلس محقق نشده است.
نازی‌آباد را باید عروس محله‌های جنوب شهر نامید؛ محله‌ای که در برهوت معماری در تهران کاملاً بر اساس اصول شهرسازی ساخته شده و همچنان پس از گذشت نزدیک به ۶۰ سال از تولد آن همچنان هویت خود را حفظ کرده است؛ هویتی که خود حاصل امتزاج سنت و مدرنیته است؛ چنان‌که از یک سو ارزش‌های اصیل ایرانی ـ اسلامی در آن به چشم می‌آید و از سویی دیگر، همین ارزش‌ها در چارچوبی‌ امروزی متجلی شده‌اند.
سازمان لیگ فوتبال برای جلوگیری از اتفاقات بعدی در ورزشگاه‌ها باید محل استقرار برانکارد در کنار زمین را مشخص کند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۵۱۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۹۰ هزار و ۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ