جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، سیاست این باشگاه در قبال خرید رومئو لاویا را شرم‌آور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که روز پنجشنبه لیگ برتر به طور رسمی آغاز می‌شود اما تعدادی از چهره‌های مطرح سال‌های گذشته اکنون بدون تیم هستند.
خانشقاقی سال‌ها بعد از ساخت بلندترین ساختمان ایران و تهران در خیابان شاه‌آباد (جمهوری)، در مصاحبه با فصلنامه آبادی در سال ١٣۷۴ گفته است: «شب‌هایی بود که تا صبح نمی‌خوابیدم و فکر می‌کردم که چطور مشکلات را یکی‌یکی از سر راه بردارم به‌خصوص وقتی به طبقات بالاتر رسیده بودم.»
هزاران عراقی به رغم سالها همکاری با ارتش آمریکا و مشمول بودن در برنامه‌‏های مهاجرتی ، سالهاست که به همراه خانواده در انتظار روادید آمریکا آواره کشورهای دیگر هستند.
ناصرالدین شاه بدون شک عاشق تصویر خودش بود. او علاوه بر اینکه به عنوان سوژۀ نقاشی در برابر نقاشان ظاهر می‌شد، از یک تکنولوژی تازه‌تر مثل عکاسی هم برای ثبت سیمای خودش استفاده می‌کرد.
وستهم و فیورنتینا امشب ساعت 22:30 در فینال لیگ کنفرانس اروپا در شهر پراگ به مصاف هم می‌روند.
همشهری نوشت: مبارزه با فساد باید سر صحنه زندگی واقعی مردم قرار گیرد؛ یعنی مبارزه با فساد حقیقی بدون جاروجنجال‌های سیاسی از قالب نمایشی خارج شود و به موضوعاتی بپردازد که در نهایت ثمره‌اش کارآمدی بیشتر و سامان بهتر زندگی مردم باشد.
بدون تردید یکی از جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در سال‌های گذشته به جدایی سیاوش یزدانی از استقلال و پیوستن این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
کارشناس جهان عرب می‌گوید امسال با سال‌های دیگر متفاوت است، چرا که رژیم غاصب اسرائیل دچار شکاف داخلی شدید شده و ممکن است بدون تلاش نیروهای مقاومت برای حذف آن، در اثر جنگ داخلی نابود شود.
گزارش‌های بین‌المللی بدون هیچ تردیدی تأیید می‌کنند که آمریکا از صدها تُن اورانیوم ضعیف شده در عراق بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۳ و پس از آن برای بمباران صدها هدف غیرنظامی، استفاده کرد.
مازیار بهروز می‌گوید سال‌ها بدون این که شکایتی دریافت کند، همین تصویر را در کلاس خود نشان داده است و از شکایت اخیر بهت زده شده است
شاهرود- سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.
شاهرود- سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
اولین مورد که سال‌هاست در ایران تبدیل به یک بحران عجیب شده است، حضور تماشاگران زن در ورزشگاه به‌صورت خانوادگی بود. هم در عربستان و هم در عراق که عقاید مشابهی وجود دارد، تماشاگران زن بدون محدودیت خاصی در ورزشگاه‌های فوتبال حاضر شده و در کنار دیگر اعضای خانواده‌شان به تشویق تیم مدنظرشان پرداختند. این موضوع در عراق که بعد از مدت‌ها توانسته بود یک میزبانی مهم به دست بیاورد، بیشتر خودنمایی کرد.
پورعلی‌گنجی که در تیم‌های قطر و بلژیک و چین بازی کرده، پس از سال‌ها ادعای علاقه به پرسپولیس و بدون داشتن مشتری، با سرخ‌ها قرارداد دوساله امضا کرد حالا علنی از جدایی زودهنگام بدلیل بی‌انگیزگی حرف می‌زند. آیا قرارداد در فوتبال ایران کشک است؟
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، پس از سال‌ها بدون استفاده از بانداژ دستش به میدان رفت.
مشهورترین سارق تهران گفت: من سال‌هاست که سرقت می‌کنم. دیگر در این کار حرفه‌ای شده‌ام. نمی‌توانم دست از سرقت بکشم، چون احساس می‌کنم این کار در خونم است و به آن اعتیاد پیدا کرده‌ام. برای همین نیازی به آموزش ندارم. البته اوایل هر بار که به زندان می‌رفتم شیوه‌ای جدید یاد می‌گرفتم. ولی الان گاو پیشانی سفید هستم. خودم آموزش می‌دهم. به زندان که می‌روم به خیلی‌ها روش‌های مختلف دزدی را می‌آموزم. من قدیمی این کار هستم و به استاد تبدیل شده‌ام. در دنیای سارقان به من احترام زیادی می‌گذارند.
بدون تردید، عاملیت را باید به جریان‌هایی ارجاع داد که سال‌ها رویای یک دست شدن حاکمیت و صاف شدن سپهر سیاسی کشور از دست‌اندازی به نام «اصلاح‌طلبان» را در سر می‌پروراندند. آن‌هایی که هر روز حلقه خودی‌ها را محدود و محدوتر کردند. کار را به جایی رساندند که سردمداران اصول‌گرایی همچون ناطق نوری و علی لاریجانی نیز به غیرخودی تبدیل شدند. آن‌هایی که حسن روحانی‌ها معتدل را غیرخودی و در دسته محذوفان تعریف کردند. آن‌ها که به مطالبه مشارکت، پاسخ «نه» دادند و انتخابات حداقلی را عاملی برای بهتر شدن وضعیت خطاب کردند.
درحالی که سالهاست نیروی انتظامی اعلام کرده مراکز اقامتی مسافران بدون مدرک شناسایی به خصوص بانوان را پذیرش کرده و بلافاصله اداره اماکن را مطلع کنند اما همچنان برخی، از این ضوابط آگاهی ندارند.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تمهیدات اتخاذشده در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، همچون سال‌های گذشته این پایانه برای پذیرش نفت‌کش‌ها در همه شرایط آمادگی دارد.
اگر اربعین امسال در فکر سفر هستید، «سامانه اعلام وضعیت اربعین» می تواند همانند سال‌های گذشته بدون نیاز به اینترنت یا سیم‌کارت عراقی و به صورت کاملا رایگان همسفر شما باشد.
برنج سفید در طول سال‌ها شهرت بدی پیدا کرده است زیرا بسیاری از گفتگوهای مرتبط با رژیم غذایی به شما آموزش داده‌اند که کربوهیدرات‌های بدون فیبر به عنوان غذاهای «بد» در نظر گرفته می‌شوند اما حقیقت این است که برنج سفید برای بسیاری از جوامع رنگین‌پوست یک ماده اصلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ