خانشقاقی سال‌ها بعد از ساخت بلندترین ساختمان ایران و تهران در خیابان شاه‌آباد (جمهوری)، در مصاحبه با فصلنامه آبادی در سال ١٣۷۴ گفته است: «شب‌هایی بود که تا صبح نمی‌خوابیدم و فکر می‌کردم که چطور مشکلات را یکی‌یکی از سر راه بردارم به‌خصوص وقتی به طبقات بالاتر رسیده بودم.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
مهدی هاشمی‌نسب در بازی تدارکاتی استقلال مقابل شهرراز حاضر شد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در جمع دانشجویان حاضر در دوره اسلام ناب گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بود، بقیه یا با چپ ها بودند یا با راست‌ها، تعدادی هم به جنگ داخلی تبدیل شدند، اینجاست که اهمیت انقلاب ایران و نقش ولایت فقیه مشخص می‌شود.
تیم بسکتبال میامی هیت در دومین بازی فینال NBA، دنور را در خانه خودش شکست داد.
رضا عنایتی و دستیارش محمد رجب‌زاده از نزدیک بازی هوادار و پرسپولیس را در ورزشگاه دستگردی تماشا کردند.
در اطلاعیه اداره هوانوردی فدرال آمده است که تاریخ اولیه مورد انتظار پرتاب ۲۱ فروردین است، اما تاریخ‌های پشتیبان این آزمایش ۲۲ و ۲۳ فروردین ذکر شده است. البته کمپانی ایلان ماسک، هنوز باید مجوز پرتاب را برای آزمایش این پرواز مداری خود از بوکا دریافت کند.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یوکی سوگیتا بالاخره توانست اولین بازی خود را برای فولاد خوزستان، مقابل پیکان انجام دهد.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید در بازار امروز چقدر شد؟، ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله/ نرخ حواله درهم چقدر شد؟، آیا شاخص ۲ میلیون واحدی مهندسی شده است؟، گزارش بورس امروز سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲، حرکت قیمت طلا و بیت کوین نزولی یا صعودی خواهد شد؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
می‌توان احمد شاه را تنها پادشاه واقعا مشروطه ایران دانست. با این حال، عصر او پر از آشوب و بی ثباتی و فساد است. علت چیست؟ چرا ایران نتوانست مشروطه واقعی را تجربه کند؟ بخشی از مشکل به شخص احمد شاه و بخشی دیگر به شرایط کشور، دخالت کشور‌های خارجی و وضعیت اجتماعی مردم باز می‌گردد.
گلر اتریشی فولاد در یک دیدار نسبتا راحت توانست کلین‌شیت کند و ‌‌تیمش را به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا برساند.
وحیدی گفت: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود، اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.
ژوائو فلیکس بدترین شروع ممکن را در چلسی داشت و در اولین بازی خود با پیراهن آبی اخراج شد.
ژوائو فلیکس که بعد از کش و قوس فراوان اتلتیکو را ترک کرد و به چلسی پیوست در اولین بازی خود با پیراهن این تیم اخراج شد تا شروعی کابوس‌وار را در لیگ برتر تجربه کند.
منچسترسیتی شب گذشته برابر ساوتهمپتون، برای اولین بار از آوریل 2018 و دیدار مقابل لیورپول موفق به شوت در چارچوب نشد.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو تمرین امروز فرانسه را از دست دادند، در حالیکه کیلیان امباپه هم به طور کامل در تمرین حضور نداشت.
یوونتوس برای اولین بار در تاریخ در هر دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب و با کابوس حذف در مرحله گروهی روبرو شده است.
پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو هفته ابتدایی را بدون گل زده ترک می‌کند.
مس کرمان در یک دیدار پر گل در خانه خود پیکان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر را رقم بزند.
در کیفرخواست صادر شده علیه تاجزاده سه عنوان اتهامی از جمله اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی با ذکر مصادیقی پیرامون هرکدام از این عناوین اتهامی ذکر شده است
موعود بنیادی‌فر در حالی داور وسط بازی هفته اول پرسپولیس شده که فصل گذشته تنها یک بار برای سرخپوشان سوت زد.
در زمینه تعداد حضور لژیونر‌ها خبری جدید در این زمینه منتشر شد که AFC تعداد سهمیه باشگاه‌ها از ۴ لژیونر را به ۶ بازیکن خارجی برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ افزایش داد.
«ماشین من را بران»، «کوپه شماره ۶»، «دست خدا»، «من مرد تو هستم»، «گوساله»،«زیباترین پسر دنیا»، «مادران موازی»، «پاریس، منطقه ۱۳»، «مامان کوچک»، «بدترین آدم دنیا»، «تیتان»، «سواران عدالت» و «فرار» دیگر نامزدهای اولیه این شاخه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ