ادعای منافقین در رابطه با اقدام تروریستی در مجتمع قضایی قدس تهران کذب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: ادعای عدم تفکیک و عدم طبقه بندی کذب است و تمهیدات لازم برای طبقه بندی انجام شده است و مشکلی نداشته و نداریم. این ادعا تکذیب می‌شود و همه زندانیان به زندان مورد نظر منتقل شده و با تفکیک هم منتقل شدند.
مرکز رسانه قوه قضاییه افزود: پیگیری‌ها نشان می‌دهد، ادعای گروهک تروریستی منافقین کذب بوده و صحت ندارد و هیچ اقدام ضد امنیتی این مجتمع قضائی را تهدید نکرده است.
ادعای منافقین در رابطه با اقدام تروریستی در مجتمع قضائی قدس تهران کذب بود.
رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی گفت: ادعای قطع بودجه رصدخانه در حالی مطرح شده که معاونت علمی تنها از ابتدای سال جاری تاکنون،بالغ بر یک میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.
ادعای پذیرش داوطلبی که مردود شده و یا پذیرش فردی با رتبه ۱۷۵ هزار در رشته پزشکی! بدون ارائه هرگونه سندی کذب محض بوده و این ادعا‌های کذب، آشکارا اعتماد عموم مردم و داوطلبان آزمون‌های سراسری به نظام آموزشی کشور را هدف گرفته است.
خبرگزاری میزان، خبرگزاری رسمی قوه قضاییه توشت: در روز‌های گذشته رسانه‌های معاند ادعا‌هایی را در مورد فردی به نام «موسی اسماعیلی» منتشر و عنوان کردند فرد مورد اشاره در زندان ارومیه و زیر شکنجه کشته شده است.
در پی ادعای نیروی دریایی آمریکا مبنی بر تلاش ایران جهت توقیف دو نفتکش در نزدیکی تنگه هرمز، یک منبع آگاه دفاعی این موضوع را تکذیب کرد.
یک مقام آمریکایی گزارش‌ها درباره تماس‌های اخیر میان ایران و آمریکا را رد نکرد، اما گفت که اظهارات درباره این که این مذاکرات بر سر توافقی موقت بوده‌اند، نادرستند.
مدیرعامل سابق استقلال در تماس با خبرنگار “ورزش سه” ادعای رییس سازمان خصوصی‌ را تکذیب کرد.
غضنفرآبادی اضافه کرد: همچنین آقای علیرضابیگی مستندی برای اثبات ادعای خود به این هیئت ارائه نکرد و در مقابل مطالبه اعضای هیئت، تنها لیستی را ارائه کرد که اولا فاقد اسامی 75 نماینده بود، ثانیا ارتباطی بین ادعای مطرح شده و استیضاح وجود نداشت و ثالثا فاقد ارزش حقوقی بود.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
وزارت صمت تاکید کرد: این ادعا کاملا کذب است و این وزارتخانه پیگیری حقوقی این موضوع را در دستور کار قرار خواهد داد.
بهنام تیرافکن، دادستان شهرستان دهلران در ار‌تباط با جزئیات پرونده این متهمان اظهار کرد: این چهار متهم بعد از اعلام عفو اخیر مبادرت به اخلال در نظم عمومی و تیراندازی و اخافه مردم کرده‌اند.
پایگاه رسمی دولت اعلام کرد: ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون اول رئیس‌جمهور از اساس کذب است و هیچ تصمیمی در دولت در این زمینه وجود ندارد.
محققان بر این باورند که خودتنظیمی صنعت شیر ​​خشک برای نوزادان کارساز نیست و توصیه می‌کنند که هنگام اظهارنظر‌های بهداشتی و تغذیه‌ای خاص در مورد شیر خشک باید بررسی دقیق‌تری صورت گیرد. آن‌ها از سازمان‌های دولتی و نظارتی می‌خواهند که ادعا‌های بهداشتی غیرمستند مانند آنچه در این مطالعه دیده می‌شود را بررسی کنند.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: ادعای برخی از مسئولان سازمان امور مالیاتی مبنی بر اینکه ۵۰ درصد جامعه پزشکی کارتخوان ندارند، کذب محض است.
زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره خروج تسلیحات سنگین از نیروگاه اتمی زاپروژیا واکنش نشان داد.
فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی ادعای کذب درباره حقوق نمایندگان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات گفت: آنچه روزنامه شرق به نقل از بنده بیان کرده صحیح نیست و خبر از ابتدا اشتباه منتشر شده است.
روسیه برای نخستین بار به طور علنی به ادعای اوکراین درباره جنایات جنگی مسکو در شهر ایزیوم، واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ