سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان مجلس در جریان استیضاح سال گذشته وزیر صمت، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شما می‌توانید نیمی از برنج را زعفرانی کنید و نیمی را ساده قرار دهید و روی مرغ ریخته و بگذارید تا پخته شود. برای پخت ته انداز مرغ با شوید حتما باید از شعله پخش کن استفاده کنید، زیرا باید مرغ با حرارت کم پخته و برشته شود. شما می‌توانید از هر قسمت مرغ که دوست دارید استفاده کنید.
حراست وزارت ورزش به ماجرای گم شدن قرارداد جواد نکونام با استقلال ورود کرد.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل درباره شورش گروه واگنر در روسیه می گوید: به گمان من ارتش روسیه در جنگ علیه واگنرها با علاقه و حرارت بیشتری نسبت به جنگ با اوکراینی ها خواهد جنگید و آن ها را سرکوب خواهد کرد. جشن و سروری که در اوکراین برگزار شده نشان دهنده این است که جنگ اولیه برای واگنر ها چقدر نفرت انگیز بود و چقدر امیدوار هستند که با این شورش شاید آقای پوتین ضعیف شود و یا بساط اش جمع شود.
مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاق رخ داده اخیر در فدراسیون ووشو بیانیه‌ای صادر کرد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بیش از دو میلیون هکتار جنگل در جنوب کشور وجود دارد که در حال از بین رفتن است و نیکبخت باید بگوید چه برنامه‌ای برای حراست از جنگل‌ها دارد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
قالیباف تاکید کرد: طبق مصوبه هیات رئیسه مجلس، طی نامه‌ای به کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس، مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتی که هرگونه واگذاری به صورت غیرقانونی و خلاف مقررات وجود داشت، مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی صورت گیرد.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس تصریح کرد: در شرایطی که نهاد‌های نظارتی مجلس شامل حراست، کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این مسئله را بررسی کردند و اعلام کردند صحبتی که همکار ما مطرح کرد، دقیق نبوده و آن را رد کردند، بازرس ویژه رئیس جمهور صرفاً روی مجلس تأکید کرد، که این شکل اظهار نظر درست نیست در حالیکه اگر ذره بین گذاشته شود نهاد‌هایی وجود دارند که باید اسامی‌شان اعلام شود.
سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: حراست قوه مقننه ادعای واگذاری خودرو به نمایندگان را بررسی و کذب بودن آن مشخص شد و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با قید فوریت این اتهام را بررسی می‌کند.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در پی ادعای یک نماینده مبنی بر واگذاری ۷۵ خودروی شاسی بلند به نمایندگان، این موضوع از سوی حراست قوه مقننه مورد بررسی قرار گرفت و کذب بودن آن مشخص شد.
اخیرا احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز مدعی شده بود در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی فاطمی امین ۷۰ خودرو شاسی بلند در اختیار مجلس قرار گرفته است و هیات رئیسه باید ارتباط این مساله با موضوع استیضاح را مشخص کند.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال منصوب شد.
محمد کاظمی به عنوان سرپرست جدید حراست کمیته ملی المپیک منصوب شد.
برای تهیه قیمه توماتیز کردی ابتدا پیاز‌ها را نگینی خرد کنید و بعد یک قابلمه را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری روغن مایع در آن بریزید تا گرم شود، سپس پیاز‌ها را اضافه کنید و تفت دهید تا سبک شوند.
احمدی اظهار کرد: اگرچه بنده می‌دانم رئیس جمهور از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس است، ولی وظیفه دولت این است که از قانون اساسی و احکام شریعت حراست کرده و آن‌ها را اجرا کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت که وظیفه دولت حراست و اجرای قانون اساسی و احکام شریعت در حوزه عفاف و حجاب است.
برای تهیه خورش جعفری مجلسی ابتدا جعفری را تمیز بشورید و بگذارید خشک شود و بعد ریز خرد و ساطوری کنید، سپس جعفری را در تابه به همراه روغن روی حرارت ملایم خوب تفت دهید تا رنگ سبزی کمی تیره شود.
تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذر از حواشی تغییر سرمربی، وارد فاز جدیدی از حاشیه شده است.
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
لوکادیا که بامداد امروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.
رئیس حراست ورزش تهران، سرپرست فدراسیون گلف شد!
در پی تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در روز یکشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ در محوطه دانشگاه و روایت‌سازی‌های غیرواقعی از آن توسط ناآگاهان و دشمنان این مُلک و ملت، بدینوسیله نتیجه تحقیقات انجام شده در صحنه، بررسی دوربین‌های مداربسته دانشگاه و گزارشات مأمورین مستقر در خارج از دانشگاه و نیز بازپرسی‌های به عمل آمده از برخی عوامل اغتشاشگر را به شرح ذیل به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
در پی تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در روز یکشنبه دهم مهرماه ۱۴۰۱ در محوطه دانشگاه و روایت‌سازی‌های غیرواقعی از آن توسط ناآگاهان و دشمنان این مُلک و ملت، بدینوسیله نتیجه تحقیقات انجام شده در صحنه، بررسی دوربین‌های مداربسته دانشگاه و گزارشات مأمورین مستقر در خارج از دانشگاه و نیز بازپرسی‌های به عمل آمده از برخی عوامل اغتشاشگر را به شرح ذیل به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند:
رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان به حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ