فرمانده نظامی ارشد آمریکا با تکرار ادعاهای نخ‌نمای رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله پهپادی به یک تانکر نفتی در نزدیکی ساحل عمان متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی سلیمانی ادعای مطرح شده در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" را در برنامه فوتبال برتر نیز تکرار کرد.
تکرار ادعای وزیر ورزش درباره استقلال و پرسپولیس
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران، مدعی شد که عربستان از احیای روابط با ایران پشیمان می‌شود.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!
کارلو آنچلوتی ادعای قبلی خود را تکرار کرد و گفت که در صورت تکرار نمایش بازی رفت، می‌توانند در نوکمپ به فینال کوپا دل ری صعود کنند.
وزارت دفاع انگلیس با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، مدعی شد که روسیه از نیمه فوریه دیگر از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده است!
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
نخست وزیر انگلیس ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین که بار‌ها از سوی مقامات کشورمان رد شده است مدعی شد که غرب باید از اوکراین دربرابر حملات هوایی روسیه و پهپاد‌های ایرانی حفاظت کند.
ند پراییس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با تکرار ادعاهای مطرح‌ شده در گزارش سازمان ملل، مدعی شد که شخصی به نام «سیف العدل» که سرکرده جدید سازمان تروریستی القاعده است، در ایران حضور دارد.
حسین شریعتمداری نوشت: آقای خاتمی! جنابعالی دوبار در آمریکا با جورج سوروس، سرمایه‌دار صهیونیست و از دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب اسلامی، ملاقات داشته‌اید که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و در این مختصر فقط به دو سند غیرقابل انکار از انجام این ملاقات اشاره می‌کنیم
وزارت دفاع و ارتش اوکراین ضمن تکرار ادعا‌های بی اساس علیه ایران، مدعی شدند که روسیه بار دیگر با استفاده از پهپاد‌های ایرانی به خاک اوکراین حمله کرده است.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
فرانسوی‌ها اسناد ادعای خود را هم منتشر کرده اند که به نظر می‌رسد از نظر قوانین فوتبال درست بوده باشد اما معلوم نیست آیا این اسناد موجب تکرار بازی فینال خواهد شد یا خیر
بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از پنالتی اعلام شده به سود آرژانتین و پیروزی این تیم برابر کرواسی چندان راضی نیستند.
با تکرار برخی فضاسازی‌ها ادعا شده است که ایران از ماه آگوست گذشته صد‌ها پهپاد به روسیه منتقل کرده که از آن‌ها برای هدف قرار دادن غیرنظامیان در اوکراین و تخریب زیرساخت‌های این کشور استفاده می‌شود.
روزنامه مارکا ادعای اخیر خود در مورد انتقال رونالدو به النصر عربستان را تکرار کرد و گفت که فوق ستاره پرتغالی از اول ژانویه در این باشگاه بازی خواهد کرد. انتقال کریستیانو رونالدو به النصر قطعی شد!
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ضمن تکرار ادعاها درباره حضور پهپادی ایران در جنگ اوکراین، از اعلام آمادگی کشورش به منظور تضمین دستیابی کی یف به کمک های نظامی لازم برای دفاع از خود خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران برای اولین بار پس از حادثه خروج قطار خط ۵ مترو در دی‌ماه ۱۴۰۰ از خالی تحویل‌گرفتن انبار‌های مترو سخن گفت و در خلال این مدت به تکرار این ادعا پرداخت.
وزیر خارجه آمریکا هم امروز به تکرار ادعای ضدایرانی مقامات قضایی کشورش پرداخت.
کالین کال، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا گفت که جلوگیری از یک رقابت تسلیحات هسته‌ای از زمان پایان جنگ سرد تاکنون به یک چالش بسیار بزرگ تبدیل شده است.
طالبان با انتشار بیانیه‌ای ضمن ارائه جزئیاتی درباره ادعای آمریکا در کشتن سرکرده القاعده، هشدار داد که عملیات پهپادی آمریکا در خاک افغانستان، تجاوز به قلمرو این کشور است و نباید تکرار شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از پانصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تیم ملی فوتبال هم بدون حامی و اسپانسر اردو برگزار می‌کند و بخاطر عدم فعالیت سرپرست موقت در حوزه درآمدزایی، بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب با تیم‌های قدرتمند ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ