طرح خدمات نوروزی سال ۱۴۰۲ ایران‌خودرو که از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی گفت: زمانی که تولید در بازار افزایش یابد،شاهد رونق ساخت و ساز در تولید مسکن می‌شویم و با افزایش سرعت در مسکن، ابزار برای کنترل قیمت ایجاد می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش سرعت باد، نفوذ گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در کشور را افزایش دهد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۱۱۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: ما شب و روز برای افزایش سرعت اینترنت تلاش می‌کنیم. طرح فیبر نوری که اکنون حدود ۳/۵ میلیون تحت پوشش قرار گرفتند اقدام مهم و راهبردی است که سرعت‌ها را در شهر‌هایی که ما سرویس واگذار کردیم تا هزار مگابیت بر ثانیه به اینترنت مردم سرعت داده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در روز جاری در شمال شرق، شرق و جنوب‌غرب سرعت وزش باد و گرد و خاک افزایش می‌یابد که سبب کاهش کیفیت هوا در آن مناطق خواهد شد.
یک شرکت دانش‌بنیان با طراحی سامانه‌های اتوماسیون اداری، کیفیت و سرعتی بیشتر را به فرآیندهای اداری و سازمانی صنعت پتروشیمی بخشیده است.
گزارش سایت جهانی اسپید تست نشان می‌دهد که سرعت اینترنت همراه در ایران به ۳۶ مگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت اینترنت ثابت نیز به ۱۲.۶ مگابیت بر ثانیه رسیده است.
رئیس سازمان هواشناسی گفت: افزایش روند دما موجب تبخیر سریع‌تر آب و کاهش فرصت ترمیم منابع آب زیرزمینی می‌شود. رشد تبخیر در پنج دهه گذشته کشور نشان دهنده افزایش توان تبخیر و تشدید تبخیر آب دریاچه‌ها و سد‌ها است که تاثیر مخرب بر منابع آب در دسترس از جمله در حوزه شرب و کشاورزی دارد.
مطالعه‌ای روی ۴۹۵ شرکت کننده نشان داد که میان کیفیت ضعیف خواب شبانه با پرخوری و مصرف کمتر غلات کامل ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. از این رو می‌توان انتظار داشت که خواب ناکافی در نهایت منجر به افزایش وزن شود، حتی در افرادی که کمتر در معرض خطر ابتلا به چاقی هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر سرعت اینترنت همراه از رتبه ۸۰ در ابتدای این دولت به رتبه ۶۱ در بین کشورهای جهان رسیده ایم.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی در روزهای اخیر و لغزندگی معابر، افزایش تصادفات در سطح شهر را پیش بینی می‌کنیم.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی بر استفاده بیشتر از پلتفرم‌های داخلی و تقویت ثبات شبکه به خصوص سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کردند.
افزایش سرعت وزش باد در غرب و مرکز کشور
افزایش سرعت باد و خیزش گردوخاک در تهران
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازی سايپا ضمن عذرخواهی بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا۲ از سرعت گرفتن ارسال و تحویل خودرو به مشتریان خبر داد.
وحید نکوی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با بورس تابناک گفت: با افزایش دامنه نوسان بازار سرمایه در مقابل شوک هایی که ایجاد می شود، سریع تر خود را منطبق می کند و هیجانات را در بازار سرمایه کنترل می کند
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با بیان اینکه سرعت اینترنت افزایش یافته است، ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان دقیق این افزایش، آن را به طور متوسط حدود ۲۷ مگابیت بر ثانیه اعلام کرد.
وزیر ارتباطات گفت: زیرساخت‌های اینترنتی کشور در بعضی حوزه‌ها ۱۰ سال است که نوسازی نشده و بخشی از مشکلات به خاطر این است. برای افزایش سرعت و کیفیت اینترنت برنامه‌های میان مدت و بلند مدت داریم.
وزیر انرژی امارات متحده عربی در اظهاراتی اعلام کرد تلاشهای تولیدکنندگان نفت اوپک پلاس برای افزایش تولید، دلگرم کننده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ