چندی پیش تیم ملی هندبال بانوان ایران توانست افتخاری بزرگ کسب کند، آن هم صعود به مسابقات جهانی و حضور در چهار تیم اول آسیا.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل لیگ ۲۲ به شایعات پیرامون باشگاه فصل آینده‌اش پاسخ داد.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
«اصفهان در حدیث دیگران» عنوان مجموعه کتاب هایی با مضمون روایت سفر جهانگردان به اصفهان است یکی از این کتابها با عنوان میراث کوچ شاهانه درباره منطقه جلفاست که درجلد هفتم به آن پرداخته شده است.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
حرف و حدیث ها درباره  انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات همچنان ادامه دارد. روزی از نگرانی جریان راست و میانه اردوگاه اصلاح طلبی از انتخاب او  و اتخاذ رویکرد تحریمی در قبال انتخابات مجلس آینده سخن به میان می آید و  یک روز هم  از محکومیت قضایی آذر منصوری و احتمال مثبت شدن سوء پیشینه او توسط وزارت کشور خبر می دهند.
هلند مقتدرانه رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها را آغاز کرد.
به‌هر‌روی ستار صید دومین پناهنده پرسروصدای اسکی در ماه‌های اخیر است. پیش از او عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی زنان ایران نیز به آلمان پناهنده شد.
اگر حدیث امام صادق (ع) ... را خوانده بود می‌دانست که این کارش حرام و موجب سقوط عدالت اوست:
آیت الله علوی بروجردی گفت: اصلا بانک‌ها غیراسلامی نبود که ما بیاییم اسلامی اش کنیم، بانک از اول مشکل نداشته است. اصلا ورود ما به عنوان اسلامی کردن اشتباه بوده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
رئیس‌جمهور در پیامی به همایش نکوداشت مقام علمی آیت‌الله ری‌شهری، گفت: خدمات ارزشمند ایشان برای انقلاب اسلامی، علاوه بر مناصب خطیر، باقیات الصالحات است.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام باقر (علیه السلام) نصب شده است.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق(علیه السلام) نصب شده است.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق (علیه السلام) نصب شده است.
تیم‌ والیبال پیکان تهران با پیروزی برابر گیتی‌پسند اصفهان، دور برگشت مسابقات لیگ برتر مردان را با پیروزی آغاز کرد.
در روزی که صحبت‌ها حول مرتضی پورعلی‌گنجی زیاد بود این بازیکن در ورزشگاه کاظمی خود را آماده بازی با گل‌گهر کرد.
پولادگر گفت با توجه به حواشی زیادی که در تیم ملی فوتبال وجود داشت، کی روش این مسئله را خوب مدیریت کرد.
حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیزهایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و غیره افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد بار دیگر حضور جواد نکونام در تیم ملی را تکذیب کرد.
ذوب‌آهن در نخستین دیدار هفته دوم لیگ برتر زنان با اقتدار صدیق گفتار وارنا را شکست داد.
تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: داستان دفاع مقدس، داستان غرور و افتخار و حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملت بزرگ ایران در برابر یک جهان دشمنی و ناجوانمردی است.
این فیلمِ مستندنما به کارگردان کهنه‌کاری می‌پردازد که تلاش می‌کند با جهان پیرامونش و صنعت فیلمسازی پیشرفته کنار بیاید و خود را وفق دهد؛ کارگردانی که وجود خارجی ندارد و به نوعی می‌توان او را برآمدی از درونیات و حدیث نفس اورسن ولز کارگردان این اثر دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ