اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
مشهد ـ سرپرست اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ٢٧ خرداد تا جمعه ٢٠ مرداد هفتاد و یک هزار ٧٣٠ نفر بوده است.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی یک هفته گذشته، از اسکان اضطراری ۱۶۷ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان از اسکان اضطراری ۴۱۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.
این تبر‌ها به قدری بزرگ هستند که محققان می‌گویند تصور اینکه چگونه به راحتی از آن‌ها استفاده می‌شده دشوار است. این امکان وجود دارد که آن‌ها در واقع نقشی آیینی و نمادین داشته‌اند و برای استفادۀ روزمره ساخته نشده بودند.
اسکان هشت ملی‌پوش کاراته در یک اتاق!
تیم فوتبال نوجوانان ایران وارد هتل رسمی محل برگزاری مسابقات جام ملتهای زیر ۱۷ سال آسیا شد.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: ۳ میلیون هکتار از اراضی استان اصفهان مستعد غبارخیزی است که یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار آن را کانون‌های بحرانی گردوغبار تشکیل می‌دهد.
اصفهان- مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۴۹۰ گواهی حمل صادرات فرآورده‌های خام دامی به ۳۴ کشور صادر شد و ارزش صادراتی این محصولات به ۶۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار رسید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ نفر در استان و ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی اسکان داشتند.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر از یازدهم تا سیزدهم فروردین، به ۱۸۶۳ نفر گرفتار در کولاک و سیلاب امدادرسانی شد و برای ۳۱۰ حادثه دیده اسکان اضطراری فراهم شد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: مجموعه اسکان زائران روز گذشته در مشهد ۲۳۶ هزار و ۶۷۷ نفر بوده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از اسکان اضطراری ۹۱۵ نفر متاثر از سوانح جوی خبر داد.
اهواز- سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان اضطراری داده شده‌اند.
در بستر برنامه شهر مهمان‌نواز در بهار ایران میهمانان نوروزی تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توانند در مکان‌های مشخص شده تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اسکان یابند.
ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نوروز ۱۴۰۲ با پذیرش ۴۸ هزار خانوار به طور رسمی آغار به کار کرد.
مشهد ـ معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: پیش‌بینی لازم برای اسکان اضطراری ۲۴ هزار نفر شب زائر در مشهد مقدس انجام شده است.
اصفهان- رئیس اداره جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از کاشت ۳۰۰ هزار اصله نهال در هفته منابع طبیعی امسال در این استان خبر داد.
مدیر طرح کالابرگ الکترونیک گفت: در حال حاضر سامانه این امکان را در اختیار افراد گذاشته است تا از اعتبار خود برای خرید محصولات استفاده کنند و الزامی برای خرید یک محصول خاص وجود ندارد.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ