اکران نوروزی 1402 با نمایش چهار فیلم «غریب»، «فسیل»، «عروس خیابان فرشته» و «بچه‌های طوفان» از امروز آغاز شد و بدین ترتیب سال اقتصادی تازه سینمای ایران از امروز کلید خورد؛ سالی که مسیری پرنشیب را پیش رو خواهد داشت، هرچند هنوز برای داوری پیرامون سال دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفرهای نوروزی و پیک تعطیلات در جنگل‌های شمالی کشور که با هجوم مسافران نوروزی و برخی گردشگرنماها همراه می‌شود، معمولا با آسیب‌های زیادی برای منابع طبیعی و جنگل‌ها همراه است.
قهرمانی فوتبال ساحلی ایران و نایب قهرمانی تاریخی واترپلو در آسیا، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، برد مقابل کنیا و حواشی بازی با روسیه از مهمترین اتفاقات ورزش ایران در تعطیلات نوروز بود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.
براساس اعلام فرمانده کل انتظامی کشور، از ابتدای سفر‌های نوروزی تا عصر دیروز ۴۷۰ کشته در تصادفات جاده‌ای داشتیم.
سفیر عربستان سعودی در تاجیکستان در جشن نوروزی سفارت کشورمان در دوشنبه حضور یافت و با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، بخش ثابت سیاست خارجی رژیم آمریکاست که در پیام نوروز هر ساله مقامات آن نیز خود را نشان می‌دهد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
طرح خدمات و امداد نوروزی سال ۱۴۰۲ به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به هم وطنان سراسر کشور در ایران‌خودرو از ۲۴ اسفند و در سایپا از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.
جدال دوستانه ایران و عراق به دلیل عدم توافق بر سر محل برگزاری مسابقه، لغو شد.
رئیس سازمان شیلات ایران، از برگزاری نمایشگاه تخصصی عرضه محصولات آبزیان به منظور تامین نیاز مردم در شب عید از تاریخ ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه در تهران خبر داد.
فدراسیون فوتبال ایران و عراق فعلا در مورد محل برگزاری مسابقه دوستانه به توافق نرسیده‌اند.
ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعبه بانک ملی ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بر ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی و ارزی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
کامبیز نوروزی، حقوق‌دان، می‌گوید: «آنچه که سخنگوی کمیسیون قضایی در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرده، عجیب است، چرا که او گفته است زنان بالای ۱۸ سال باید براساس اذن «سرپرست» برای خروج از کشور اقدام کنند، بیان چنین موضوعی از سوی اعضای کمیسیون قضایی خودش جای بحث دارد چراکه استفاده از عبارت سرپرست برای این گروه از زنان غیرتخصصی و مبهم است.»
پزشک باسابقه ورزش ایران که مسئولیت های مختلفی را در داخل کشور داشت، به عنوان پزشک مسابقات جهانی وزنه‌برداری انتخاب شد.
ملی پوش هندبال بانوان ایران گفت: ما برای بار دوم سهمیه رقابت‌های جهانی را به دست آوردیم و انتظار داریم وزارت ورزش همانند دیگر رشته‌ها از ما هم حمایت کند.
ملی‌پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
ملی پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
ملی پوش هندبال ایران برترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا در قهرمانی آسیا شد.
حسن نوروزی با بیان این‌که «اگر الان کسی بخواهد اعتراضش را بیان کند و نظرش را بگوید می‌تواند از روزنامه‌ها، صداوسیما و رادیو استفاده کند»، اظهار کرد: آزادی‌هایی که در ایران وجود دارد، در هیچ جای جهان وجود ندارد.
ملی پوش تنیس روی میز ایران حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان را از دست داد.
ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در حالی عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند که افشین نوروزی به دلیل مصدومیت از همراهی آنها بازماند.
فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و نویسندگی اکتای براهنی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و سرمایه‌گذاری محمدصادق رنج‌کشان از فردا ۲۶ بهمن ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.
پس از اکران ناموفق نوروزی، رئیس سازمان سینمایی در اقدامی قابل تامل، شورای دولتی تحت عنوان شورای راهبردی اکران به کار گرفت؛ شورایی که از قضا ترکیبش بسیار نزدیک به همان شورای پیشینش است و مشخص نیست جایگزین شورای صنفی اکران شده یا نهاد بالادستی این شورا است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ