ناتان برناردو دی سوزا، مدافع 22 ساله برزیلی با قراردادی پنج ساله به ناپولی پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به منچستریونایتد، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای گفت درباره آینده او هنوز تصمیم نگرفته است.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، قرارداددش را تا تابستان 2027 با این باشگاه تمدید کرد.
پل مولین، مهاجم رکسام، در برخورد با ناتان بیشاپ به شدت مصدوم شد و احتمالا دیدارهای ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.
باشگاه برنلی که در تابستان امسال برای اعلام خریدهایش روش‌هایی ابتکاری به کار می‌برد برای معرفی ناتان ردموند از بشیکتاش ویدویویی جالب منتشر کرد.
جمهوری اسلامی ایران، از معماران اصلی نظم جهانی جدیدی است که در حال شکل گیری است و امثال آقای حسین مرعشی با وجود این‌که می‌دانند تغییر نقشه «قرن جدید آمریکایی» به «قرن جدید آسیایی» بدون راهبرد حکیمانه مقاومت (جمهوری اسلامی) ممکن نبود، سعی می‌کند تا کشورمان را منفعل و ناتوان نشان دهد و حال آن که مقامات متعدد آمریکایی و صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که اگر ورق تحولات برگشته، زیر سر ایران است.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: باید مسائلی که راهبردی هستند را از اختیار دولت‌ها و تفکرات حزبی آن‌ها خارج کنیم و اجازه بدهیم نظام در این موارد تصمیم بگیرد و همه دولت‌ها در این رابطه مجری باشند.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
ناتان بیشاپ، دروازه‌بان منچستریونایتد، از علاقه بیش از اندازه برونو فرناندز برای قرار گرفتن در دروازه این تیم خبر داد.
ناتان آکه در تمرین امروز منچسترسیتی غایب بود و به این ترتیب قطعا بازی فردا برابر رئال را از دست خواهد داد.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، پس از برتری برابر وستهم ابراز امیدواری کرد ارلینگ هالند گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
منچسترسیتی در نیمه دوم مسابقه برابر وستهم با گل ناتان آکه پیش افتاد.
ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی، می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف سیتی است و همه بازیکنان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
مار‌ها باعث ایجاد ترس اولیه در بسیاری از افراد می‌شوند و اغلب به ناتوان کننده‌ترین فوبیای آن‌ها تبدیل می‌شوند. اما اگرچه ۶۰۰ گونه از ۳۰۰۰ گونه سمی هستند، تنها ۷ درصد آن‌ها می‌توانند کشنده باشند یا به انسان آسیب جدی وارد کنند.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، شب گذشته ناجی تیمش برابر آرسنال شد و گلی تماشایی را به ثمر رساند.
بورل گفت: «بیهوده است که فکر کنیم روسیه در جنگ شکست خورده یا ارتش این کشور ناتوان است.» او مدعی شد که فعلا مسکو «در جنگ شکست خورده، اما هنوز قدرت زیادی دارد و توانایی دارد تا به این جنگ ادامه دهد.»
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند به اقتصاد کشورمان سامان دهد این تیم را تغییر دهد. مردم به این دولت دل بسته‌اند، نباید آنان را ناامید کنیم.
مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.
تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
ناتان جونز، مربی ولزی، به عنوان سرمربی جدید ساوتهمپتون و جانشین رالف هاسن‌هوتل انتخاب شد.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه هایی داشته است.
درحالیکه کمتر از ۲ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ برزیل باقی مانده، گزارش سازمان غیرانتفاعی «گلوبال ویتنس» نشان داده متا در ردیابی تبلیغات سیاسی جعلی ناتوان بوده است.
سرویس خارجی اتحادیه اروپا  گروه طالبان را به واسطه ضایع کردن حقوق مردم افغانستان برغم وعده های خود مورد انتقاد قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ