تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و هیئت رسانه‌ای و علمی همراه وی، خواستار تبادل تجربه عراق و استان قدس رضوی شد.
پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که هیچ تصمیمی مبنی بر جابجایی آیت‌الله مروی اتخاذ نشده و ادعای ایجاد اختلال در مدیریت آستان قدس رضوی به واسطه شرایط جسمانی آیت‌الله مروی صحت ندارد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در نوروز امسال اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اسکان، راهنمایی و نظارت بر عملکرد اصناف به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران انجام داده‌اند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: نقش کلیدی و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب به عنوان مهم‌ترین رکن در حفظ انسجام ملی، تداوم امنیت موجب هجمه جبهه معارض و استکبار به معظم له شده است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: انقلاب ملت ایران جنبشی اسلامی و ایمانی بوده که امید و اعتمادبه‌نفس را در جهان اسلام ارتقا داده است.
پیکر مرحوم «حسن غفوری فرد» صبح شنبه (۲۰ اسفند ۱۴۰۱) در حرم مطهر رضوی تشییع و در صحن آزادی به خاک سپرده شد.در آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم غفوری فرد، حجت السلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از روحانیون و دوستداران آن مرحوم حضور داشتند.
مشهد ـ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنچه که امروز خواب راحت را از چشم دشمنان ما گرفته نیز زنده بودن این فرهنگ ایثار و شهادت است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۲ با توجه به اینکه از چهارم فروردین، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود؛ الگوی توزیع زمان سفر زائران کاملاً با سال‌های گذشته متفاوت خواهد بود.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق دارند.
مشهد- تولیت آستان قدس رضوی گفت: زوجینی که فرزندخواندگی کودکان بی‌سرپرست را می‌پذیرند، خدمتی تأثیرگذار به فردای کشور در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساخت جامعه‌ای سالم دارند.
مشهد - تولیت آستان قدس رضوی گفت: دولت سیزدهم تسریع در احداث قطار سریع‌السیر تهران – مشهد را به‌عنوان خدمتی ماندگار پیگری کند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرمان رهبر معظم انقلاب برای عفو گسترده محکومان و متهمان ناآرامی‌های اخیر نشان دهنده رأفت، اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی است.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی استقلال و رهایی از وابستگی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی کارآمدی پلیس را موجب ارتقا اعتماد عمومی و قضاوت اجتماعی نسبت به نظام مقدس اسلامی دانست.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمایانگر خشم آن‌ها از شکست پروژه اغتشاشات دانست.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی روابط دوستانه و برادرانه مردم دو کشور ایران و عراق را غیرقابل‌گسست دانست و گفت: اعتاب مقدسه ایران و عراق عامل روابط دوستانه تاریخی دو ملت است.
حجت‌الاسلام مروی با اشاره به توصیه پیامبر اکرم (ص) به مبلغان که «در تبلیغ دین بشارت دهید و نفرت ایجاد نکنید»؛ عنوان کرد: در تبلیغ دین نباید به گونه‌ای رفتار کرد که در مردم نفرت ایجاد شود، ما در این حوزه کمبود‌هایی داریم و نباید نقص‌هایی که داریم همه را به حساب دشمن بگذاریم؛ کار دشمن دشمنی کردن است، اما گاهی اسباب شیطنت او را فراهم می‌کنیم.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی اعتماد به ظرفیت‎های داخلی، توان متخصصان جوان و کار و تلاش مستمر را رمز عبور و خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمن دانست.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: علی‌رغم همه تلاش‌ها و تهدیدات دشمنان، ایران در امنیت کامل و بسیار مطلوبی است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره قیمت سهام سرخابی‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ