اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیل اسلاید یا سُر دادن دُم یک مانور آکروباتیک است که از پرواز موازی با زمین، با یک چهارم گردش به یک عمودی و بلند می‌انجامد که با صددرصد قدرت موتور انجام می‌شود و تا جایی که هواگرد تکانه را انجام می‌دهد. هر چه سرعت هواگرد به صفر رسید و بلند شد، خلبان هواگرد خود را تا جای ممکن در حالت معلق در هوا نگه‌می‌دارد. درصورتی که هواگرد دارای فناوری جهت دهی رانش باشد، این مرحله بسیار آسانتر می‌شود. مرحله حفظ حفظ در نقطه اوج، در جنگنده‌های نوین بهتر انجام شود.
گل آکروباتیک کاپیتان تیم ملی هنوز هم به عنوان یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر انگلستان مورد بحث قرار می‌گیرد.
ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، گل آکروباتیکش به ساوتهمپتون را به عنوان گل مورد علاقه خود در این فصل معرفی کرد.
گل اول منچستریونایتد به بورنموث توسط کاسمیرو در دقیقه 9 بورنموث 0 - منچستریونایتد 1
مهدی هاشم نژاد فرصت داشت با یک ضربه آکروباتیک بازی با مس رفسنجان را به تساوی بکشاند.
مدافع آلومینیوم با یک ضربه آکروباتیک نزدیک بود دروازه صنعت نفت را باز کند.
جوان بی تجربه‌ای که سعی داشت با حرکات آکروبات دوستانش را سرگرم کند دچار حادثه‌ای دردناک شد.
گل ریچارلیسون، مهاجم تیم ملی برزیل، مقابل صربستان که در اولین بازی سلسائو در جام جهانی قطر به ثمر رسید به عنوان زیباترین گل این دوره از جام جهانی انتخاب شد.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
حرکت آکروباتیک امین قاسمی‌نژاد در بدترین زمان و بدترین مکان ممکن، یک خطای پنالتی و سه امتیاز شیرین را برای استقلال به ارمغان آورد.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
نادر محمدی با عقد قراردادی به ذوب آهن اصفهان پیوست. محمدی مدافع سابق تراکتور و پیکان که با اوت های آکروباتیک خود شناخته می‌شد، با عقد قراردادی به ذوب آهن پیوست. به نظر می‌رسد قربان بردیف اعتقادی به پرتاب اوت بلند و استفاده از پرتاب مستقیم در شیوه بازی تراکتور ندارد
ویدیویی منتشر شده از موتورسوار آکروبات‌باز میان خودرو‌ها در اتوبانی در مشهد را ببینید.
کیک کاستلا شکلاتی نوعی کیک اسفنجی مشهور ژاپنی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و برای پذیرایی در مهمانی و عصرانه بسیار مناسب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ