مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره احتمال بازگشت میسون گرین‌وود به منچستریونایتد، این باشگاه با صدور بیانیه‌ای گفت درباره آینده او هنوز تصمیم نگرفته است.
ناتان برناردو دی سوزا، مدافع 22 ساله برزیلی با قراردادی پنج ساله به ناپولی پیوست.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، قرارداددش را تا تابستان 2027 با این باشگاه تمدید کرد.
پل مولین، مهاجم رکسام، در برخورد با ناتان بیشاپ به شدت مصدوم شد و احتمالا دیدارهای ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.
باشگاه برنلی که در تابستان امسال برای اعلام خریدهایش روش‌هایی ابتکاری به کار می‌برد برای معرفی ناتان ردموند از بشیکتاش ویدویویی جالب منتشر کرد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دشمن با دستیابی به بخشی از اطلاعات مربوط به توان دفاعی و نظامی ما به این باور قطعی رسیده است که شکست دادن این توانمندی و قدرت با شیوه های مرسوم نظامی، غیر ممکن است.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: باید مسائلی که راهبردی هستند را از اختیار دولت‌ها و تفکرات حزبی آن‌ها خارج کنیم و اجازه بدهیم نظام در این موارد تصمیم بگیرد و همه دولت‌ها در این رابطه مجری باشند.
حرکت خطرناک ماریو پالاشیچ نزدیک بود به مصدومیت شدید ناتان آکه منجر شود.
ناتان بیشاپ، دروازه‌بان منچستریونایتد، از علاقه بیش از اندازه برونو فرناندز برای قرار گرفتن در دروازه این تیم خبر داد.
ایجاد تمایز میان ربات‌ها و انسان‌ها از دیرباز مورد توجه بوده است. در سال ۱۹۵۰، آلن تورینگ آزمایشی را برای تشخیص انسان‌ها از رایانه‌های پیشرفته، به نام تست تورینگ ایجاد کرد.
ناتان آکه در تمرین امروز منچسترسیتی غایب بود و به این ترتیب قطعا بازی فردا برابر رئال را از دست خواهد داد.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، پس از برتری برابر وستهم ابراز امیدواری کرد ارلینگ هالند گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
منچسترسیتی در نیمه دوم مسابقه برابر وستهم با گل ناتان آکه پیش افتاد.
«اینستکس» یکی از همان وعده‌های «تقریباً هیچ» اروپایی‌ها برای باقی نگه داشتن ایران در برجام بود که بعد از حدود چهار سال فقط با یک تراکنش مالی در خصوص تجهیزات درمانی پرونده آن بسته شد.
ناتان آکه، مدافع هلندی منچسترسیتی، می‌گوید قهرمانی در چمپیونزلیگ هدف سیتی است و همه بازیکنان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: متأسفانه تصمیمات به موقع و درست گرفته نمی‌شود و رئیس جمهور می‌خواهد تاوان معاونان و وزرای ناتوان را دهد در حالی که این افراد باید عزل شوند.
ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، شب گذشته ناجی تیمش برابر آرسنال شد و گلی تماشایی را به ثمر رساند.
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند به اقتصاد کشورمان سامان دهد این تیم را تغییر دهد. مردم به این دولت دل بسته‌اند، نباید آنان را ناامید کنیم.
تولیت آستان قدس رضوی با تبیین اهداف دشمنان در طراحی و حمایت از اغتشاشگران، اظهار کرد: نقشه و طرح عاملان این فتنه این بود که با ایجاد اغتشاشات در کشور، هسته‌های اغتشاش را فعال و مردم ناراضی را برای پیوستن به این هسته‌ها تشویق و تحریک کنند تا مردم در مقابل حکومت قرار گیرند تا بر فرض خودشان نظام و انقلاب آسیب ببیند که خوشبختانه مردم با بصیرت کشورمان با آن‌ها همراهی نکردند، اما در مرحله دوم به سراغ پروژه جنگ داخلی رفتند تا با استمرار آن بخشی از کشور را تجزیه کنند و از قدرت حکومت بکاهند.
ناتان جونز، مربی ولزی، به عنوان سرمربی جدید ساوتهمپتون و جانشین رالف هاسن‌هوتل انتخاب شد.
مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش، گفت: دشمنان قصد دارند که ما را همچون سوریه، لیبی، یمن، عراق و افغانستان درگیر جنگ کنند اما به دلیل اینکه ما آماده و هوشیار هستیم، ناکام مانده‌اند.
ناتان ردموند، کاپیتان سابق ساوتهمپتون، مدعی شد دیوید بکام به او برای امضای قرارداد با بشیکتاش توصیه هایی داشته است.
درحالیکه کمتر از ۲ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ برزیل باقی مانده، گزارش سازمان غیرانتفاعی «گلوبال ویتنس» نشان داده متا در ردیابی تبلیغات سیاسی جعلی ناتوان بوده است.
سرویس خارجی اتحادیه اروپا  گروه طالبان را به واسطه ضایع کردن حقوق مردم افغانستان برغم وعده های خود مورد انتقاد قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ