ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی، شب گذشته ناجی تیمش برابر آرسنال شد و گلی تماشایی را به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد.
بعد از خداحافظی رسمی جان‌لوئیجی بوفون با فوتبال، واکنش‌ ستاره‌های فوتبال به خداحافظی این دروازه‌بان اسطوره‌ای آغاز شده است.
بسیاری از چهره‌های سرشناس بسکتبالی و غیر بسکتبالی، نسبت به ایست قلبی پسر لبران جیمز واکنش نشان دادند.
یورش وحشیانه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس واقع در شرق طولکرم، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است و برخی آن را جنایت جنگی عنوان کرده‌اند.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه «منصوره سگوند» از کارکنان نیروی انتظامی نبوده و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اعلام خبر اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در روز قهرمانی این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته است.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
سجده شکر رونالدو که همواره توسط بازیکنان مسلمان انجام می‌شود، بازتاب گسترده‌ای را در میان رسانه‌های جهان و کاربران توئیتر داشت.
در دیدار نساجی و تراکتور، علیرضا حقیقی با واکنشهای به موقع و جایگیری مناسب، بارها دروازه نساجی را نجات داد تا با وجود دریافت یک گل، بهترین بازیکن تیمش باشد.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
تصویر واضحی از تماس توپ به دست ستاره فرانسوی یوونتوس پیش از تک گل دربی ایتالیا وجود ندارد و دنیله کیفی به همین دلیل گل را تأیید کرد.
ناجی آرژانتین در فینال جام جهانی این بار در نقش کابوس تیم باشگاهی‌اش، استون‌ویلا، ایفای نقش کرد.
واکنش‌ها به هتک حرمت قرآن کریم توسط راسموس پالودان ادامه دارد. صد‌ها تن از مسلمانان در نیویورک آمریکا تظاهراتی را در مقابل سرکنسولگری سوئد برگزار کردند. معترضان یک تاج گل سیاه با قرآن بر روی آن در مقابل ساختمان سرکنسولگری سوئد گذاشتند.
اشتباه آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، که منجر به گل اول وولوز برابر این تیم شد مورد تمسخر بسیاری قرار گرفت.
طرح های جذاب رسانه های معتبر دنیا بعد از قهرمانی آرژانتین یکی از جذاب ترین چیزهاییست که می توانید ببینید.
عملکرد عبدالرزاق حمدالله، در دیدار تیم ملی مراکش مقابل فرانسه، واکنش‌های متفاوتی را از سوی هواداران مراکش به دنبال داشت.
دو گل ریچارلیسون در بازی اول برزیل و به خصوص گل دوم او که تماشایی بود باعث شده حتی رسانه‌هایی که پیشتر از او به شدت انتقاد می‌کردند به تحسین ستاره برزیلی تاتنهام مشغول شوند.
با وجود اینکه اینکه شویچی گوندا در نیمه اول زمینه‌ساز تک گل آلمان‌ها شده بود، در نیمه دوم ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود.
تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
تصاویر شوخی و خنده‌های کریستیانو رونالدو با دروازه‌بان اومونیا که دیشب مانع از به ثمر رسیدن گل هفتصد و یکم باشگاهی او شد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
مجادلات لفظی میان ساپینتو با داور مسابقه و مربی گل گهر، در رسانه های پرتغالی بازتاب وسیعی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ