اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس که از باشگاه الهلال پیشنهادی قابل توجه دریافت کرده به بارسا اطلاع داد که تنها یک هفته دیگر منتظر این باشگاه خواهد ماند.
درحالیکه بعد از شایعات گسترده درباره انتقال بروزوویچ به النصر، شایعاتی هم درباره پیوستن او به بارسا مطرح شده بود این ستاره کروات پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که به ابهامات افزود.
جدایی کلمنت لنگله از بارسلونا در مراحل پایانی خود است. این مدافع فرانسوی با تاتنهام به توافق رسیده و فقط منتظر تایید آخر بارسا است.
با انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا، تیم ژاوی در خط میانی قدرت بیشتری پیدا کرد. فصل آینده جدال اصلی دو غول لالیگا، رئال و بارسا، جنگ خط هافبک دو تیم خواهد بود.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا تا امشب منتظر پاسخ نهایی ایلکای گوندوگان خواهد ماند.
سایت اسپانیایی رلوو مدعی شد لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا اعلام کرده برای دریافت پیشنهاد این باشگاه تنها 10 روز دیگر منتظر خواهد ماند.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسا، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی به بلوگرانا است. او همچنین از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین مهاجم حال حاضر دنیا یاد کرد.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، اعلام کرد که تصمیمش درباره ادامه حضور یا جدایی از این باشگاه را گرفته است.
درحالیکه رویای اصلی بلوگرانا برای تابستان امسال بازگشت لئو مسی است اما بارسا منتظر ورود یک ستاره جذاب دیگر هم خواهد بود: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی.
فران تورس، زننده گل پیروزی‌بخش بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، می‌گوید با هدف فتح جام به بلوگرانا آمده و منتظر است هر چه زودتر قهرمانی در لالیگا را با این تیم جشن بگیرد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
لیونل مسی منتظر حکم یوفا در پرونده نگریراست و اگر بارسا از حضور در لیگ قهرمانان محروم شود، بازگشت او نیز منتفی خواهد شد.
کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید این باشگاه برای دومین بار برای جذب رافینیا از بارسلونا اقدام کرده و منتظر تصمیم‌گیری بلوگرانا درباره این مهاجم برزیلی است.
روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه اتلتیکو به جذب ممفیس دیپای دادند ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده است.
باشگاه بارسلونا به دنبال خرید ویلفرد زاها از کریستال پالاس در صورت فروش فران تورس است.
تصاویر منتشر شده از آمادگی جسمانی روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
اریک گارسیا در بازی امشب بارسا برابر سویا اولین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. او چهار سال منتظر چنین شبی بود.
زبیگنیو بونیک، رئیس سابق فدراسیون فوتبال لهستان، اطمینان دارد که روبرت لواندوفسکی به زودی برای بارسا هت‌تریک خواهد کرد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند در صورت موافقت چلسی با درخواست جدید بارسلونا ممکن است پیر امریک اوبامیانگ امروز بارسلون را ترک کرده و راهی لندن شود.
مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، نمی‌تواند تا زمان ثبت قرارداد بازیکنان جدید بارسلونا به این تیم بپیوندد.
مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی، که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد با کادر فنی باشگاه انگلیسی خداحافظی کرد تا مشخص شود پیوستنش به بارسا قطعی است.
بارسا مدارک لازم برای ثبت بازیکنان جدید را به لالیگا ارسال کرد و منتظر چراغ سبز نهایی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ