تصاویر منتشر شده از آمادگی جسمانی روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حالا دیگر به محمدجواد حسین‌نژاد در اردوی طلایی پوشان اصفهانی نگاه دیگری وجود دارد.
زمان ۴ مسابقه از هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
زمان ۴ مسابقه از هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر کرد.
در کنکور سال ۱۴۰۲ سهم سوابق تحصیلی دانش‌آموزان ۴۰ درصد به صورت قطعی و سهم نتایج کنکور ۶۰ درصد بود.
کمیسر امور سیاسی، صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکواس) گفت که احتمال دارد این ائتلاف امروز هیئتی را برای مذاکره با کودتاچیان نیجر اعزام کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تغییر مدیریت سکوهای بومی نه در دولت مطرح شده و نه در دستور کار است.
آقای گل فصل گذشته مسابقات به شکلی جدید در فصل جدید جشن گل به پا می‌کند.
شنبه احتمالا در بازی برابر آلمریا شاهد اتفاقی خواهیم بود که پیش از این تنها دو بار در تاریخ رئال رخ داده است.
تنها کسی که پس از رفتن رونالدو توانسته دو گل از روی ضربات کاشته بزند، داوید آلاباست و او امسال روی این ضربات نقش پررنگ‌تری نیز خواهد داشت.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
مصدومیت عجیب مدافع تراکتور باعث کنار گذاشتن او از لیست بازی امروز با پرسپولیس شد.
عارف رستمی گزینه نخست پاکو خمس برای حضور در خط حمله است.
تغییر زمان بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز
تصاویر آپدیت MIUI ۱۵ شیائومی خبر از آیکون‌های جدیدی می‌دهد که ظاهر شکیل‌تر و بهتری از گذشته گرفته‌اند تا تجربه کاربری دلچسب‌تری ارائه شود.
به‌دنبال فاش شدن اسناد محرمانه پنتاگون درباره جنگ اوکراین، فرماندهی نظامی این کشور برخی از برنامه‌های خود را تغییر داد.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
نشریه فرانسوی اکیپ بودجه درنظر گرفته‌شده از طرف پی‌اس‌جی برای نقل و انتقالات تابستانی را فاش کرده و می‌گوید باشگاه پاریسی به فکر تغییر و تحول گسترده در ترکیب تیمش است.
یک مقام بلندپایه آمریکایی که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: دولت مادورو اجازه ندارد هیچ پول نقدی از این پروژه دریافت کند و در اجرای همه تحریم‌هایی که همچنان به قوت خود باقی هستند، تغییری داده نمی‌شود.
کشور‌های دیگر نیز بنابر منافع شان انتخاب‌هایی داشته اند. آنان لزوما مجبور نیستند تنها در صف واشنگتن قرار گیرند و این وضعیتی است که ما باید به آن عادت کنیم و ۲۰۲۲ آغازی برای فاش شدن این موضوع بود.
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
یک شهروند بدون آنکه نامش فاش شود در مصاحبه با "رادیو آسیای آزاد" (RFA) گفت: «شهروندان این کشور اعتراض دارند که چرا مقامات مردم را مجبور به تغییر اسامی فرزندانشان می‌کنند.»
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.
اختلاف فاحش دستمزد کیلیان امباپه با لیونل مسی نشان از تغییر نسل ستاره‌ها در فوتبال جهان دارد. لیست پردرآمدترین بازیکنان جهان که امروز سی ان ان منتشر کرد
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ