داود منظور رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: فقط ۷ شرکت از ۵۰۰ شرکت دولتی در سامانه مالیاتی اطلاعات وارد کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلیپه پیات، رییس اتحادیه بازیکنان فرانسه، به ناصر الخلیفی درباره رفتارش با کیلیان امباپه هشدار داد.
رئیس جمهور بلاروس با اشاره به خیزش بحران‌های داخلی در اتحادیه اروپا، سرکوب اعتراضات داخلی در فرانسه، خشونت علیه مهاجران و توهین مکرر به مقدسات مسلمین را زمینه‌ساز «جنگ داخلی» در اروپا دانست.
با گذشت ۹ سال از محاصره ظالمانه یمن، سازمان ملل متحد بار دیگر با هشدار به تهدید جانی میلیون‌ها کودک یمنی در معرض خطر گرسنگی و مرگ، خواستار کمک فوری جامعه جهانی برای نجات جان آنان شد.
پیشگام هوش مصنوعی می‌گوید تهدید این فناوری برای جهان ممکن است «فوری‌تر و خطرناک‌تر» از تغییرات آب و هوایی باشد.
به گفته پزشکان در بریتانیا استفاده از بعضی انواع ژل ناخن باعث افزایش موارد بروز حساسیت‌های شدید و خطرناک شده است.
رئیس رژیم صهیونیستی مجددا نسبت به فروپاشی این رژیم در سایه تشدید اختلافات داخلی هشدار داد.
«قیس سعیّد»، اقدامات فوری را برای توقف جریان مهاجرت غیرقانونی از آفریقای جنوب صحرا به کشورش خواستار شد و این پدیده را توطئه ای برای تغییر ترکیب جمعیتی در تونس توصیف کرد.
امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه گفت: این گزینه روی میز است. با این حال او نسبت به تشدید درگیری با روسیه هشدار داد.
همکاری های دوجانبه ایران و قزاقستان، هشدار نسبت به خرد شدن زمین های کشاورزی و نوسان قیمتی کالاهای اساسی در یک ماه از اخبار داغ حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: خرد شدن اراضی و تهدید غذایی هشداری جدی در بخش کشاورزی بوده و در این باره زنگ های خطر به صدا درآمده است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به هشدار هواشناسی نسبت به تکرار ۷ مخاطره جوی در کشور، گفت: برف و باران تشدید می‌شود.
کشف اسناد محرمانه دولتی در دفتر شخصی رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی رسانه‌ای شده که اخیراً رئیس پلیس کنگره آمریکا نسبت به تشدید دوقطبی در جامعه و برگشت «شورش‌های ۶ ژانویه» هشدار داده است.
در شرایطی که رئیس سابق شاباک درباره تشدید ناامنی ها در اراضی اشغالی هشدار داده، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که جامعه صهیونیستی امیدی به نتانیاهو برای بهبود وضعیت ندارد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت گفت: اگر در صورت تشدید آلودگی بنا باشد اقدام اضطراری صورت گیرد، مسئولیت با استانداری خواهد بود.
نائب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه بر اساس گفته‌های وزیر نفت، برای سرمایه‌گذاری در بخش گاز نیاز به ۷۰ میلیارد دلار منابع است، بیان داشت: قدر مسلم این کار باید از طریق سرمایه گذاری خارجی انجام شود، زیرا توانایی این سرمایه‌گذاری در داخل با این مبلغ وجود ندارد، اما با توجه به تشدید تحریم‌ها و وضعیت مبهم برجام انجام چنین سرمایه‌گذاری ممکن نخواهد بود با توجه به شرایطی که وجود دارد.
رئیس اسبق شاباک در یادداشتی با هشدار نسبت به تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی، گفته است که تل آویو در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به مقامات نظامی این رژیم دستور داد تا وضعیت هشدار و آماده باش را در کرانه باختری تشدید کرده و به بالاترین سطح برسانند.
رئیس جمهور اوکراین درباره عواقب انجام ندادن چنین حمله پیش‌دستانه‌ای هشدار داد: «در غیر این‌صورت باید منتظر حملات اتمی روسیه باشید. در استفاده از اهرم فشار خود تجدید نظر کنید. این کاری است که ناتو باید انجام دهد».
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: مادامیکه به وعده‌ های داده شده عمل نشود، مواضع اصولی و مصمم خود را در زمینه عضویت سوئد و فنلاند در ناتو حفظ خواهیم کرد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: مادامیکه به وعده‌ های داده شده عمل نشود، مواضع اصولی و مصمم خود را در زمینه عضویت سوئد و فنلاند در ناتو حفظ خواهیم کرد.
رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران هشدار داد.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.
همدان یکی از کانون‌های فرونشست در ایران است و سال‌هاست که درباره آن هشدار داده می‌شود. دو دشت بزرگ در این استان به دلیل برداشت‌های غیراصولی آب خشک شده و مشکلات و معضلات دیگری که بحران‌های آبی در این شهر را تشدید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ