ابرستاره پرتغالی با شرکت مشهور ساعت سازی برای تولید ساعت با برند CR7 به توافق رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
دو پاس بلند و تماشایی از قلب خط دفاعی سپاهان زمینه‌ساز دو گل پیروزی‌بخش این تیم مقابل تراکتور شد.
شهادت عموی ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان، سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
شهادت عموی ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان سبب شد تا شهردار تهران برای عرض تسلیت به منزل این مربی برود.
جورجینا رودریگس به‌تازگی خرید لاکچری جدید خود را در شبکه‌های اجتماعی‌اش به اشتراک گذاشته است؛ ساعتی با برند Jacob&Co به ارزش ۸۶هزار یورو. این نمونه از بهترین و منحصربه‌فردترین جواهرات ساخته شده است.
سرنیزه تحلیل شده بخشی از یک مجموعه‌ای از سرنیزه‌های ساخته شده از برنز است که بیش از ۱۰۰ سال پیش در سایت باستان‌شناسی موریگن در سوئیس پیدا شد و اکنون در موزه تاریخ برن نگهداری می‌شود.
سرمربی مس رفسنجان بعد از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان از نمایش شاگردانش راضی نبود.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
به نظر می‌رسد ساعت مچی مصطفی میرسلیم (حامی خودروسازان) یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ است که بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) قیمت دارد!
سامسونگ در خبری اعلام کرد که در رویداد SID ۲۰۲۳ که از امروز در کالیفرنیا برگزار می‌شود، نمایشگر رول‌شونده‌ای به نام Rollable Flex را به نمایش خواهد گذاشت که یک پنل ۱۲.۴ اینچی OLED دارد. این محصول می‌تواند از ۴۹ میلی‌متر به ۲۵۴.۴ میلی‌متر برسد و عملاً از موبایل به تبلت تبدیل شود.
Nevera که به تایر‌های قانونی و جاده‌ای میشلن Cup ۲ R مجهز شده بود، توانست تنها در ۱.۷۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ بنابراین از زمان رسمی ۱.۸۵ ثانیه به نقل از Rimac را سریع‌تر بود.
اصرار بازیکنان نفت آبادان به ارسال پاس‌های بلند عمقی پشت دفاع استقلال در نهایت نتیجه داد و آنها را به گل رساند.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس از انتشار عکس ساعت مچی‌اش که برند رولکس و بسیار گرانقیمت است، دلخور شده.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
امشب از ساعت ۱۹ به وقت ایران، تیم النصر عربستان در چهارچوب رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی به مصاف ضمک می رود و باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در هفته هجدهم رقابت های لیگ عربستان به چه شکل خواهد بود.
گانت‌ها از ارتفاع حدود ۳۰ متری غواصی می‌کنند. آن‌ها بال‌های خود را به عقب می‌کشند و بدن خود را به شکل محکم و روان درآورده و با سرعت زیاد، سطح آب و جایی که می‌خواهند ماهی شکار کنند را می‌شکافند. سرعت گانت‌ها در لحظه برخورد به آب می‌تواند به ۸۶.۴ کیلومتر در ساعت (یا ۲۴ متر برثانیه) برسد.
یکی از گرانترین پهپاد‌های نظامی جهان با قیمتی فراتر از ۲۰۰ میلیون دلار است. گلوبال هاوک با پهنای بال ۴۰ متری پهپادی عظیم‌الجثه است که با موتور توربو فن رولزرویس اف ۱۳۷ می‌تواند به سرعت ۶۲۹ کیلومتر بر ساعت برسد و تا ۲۲ هزار کیلومتر هم برد دارد.
پهپاد عمود پرواز و بدون پروانه Jetoptera در تست‌های اولیه خود توانسته به سرعت خیره‌کننده ۰.۸ ماخ یا ۹۸۸ کیلومتر بر ساعت برسد و از حیث سرعت یک هواپیمای دریملاینر بویینگ جلو بیفتد.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
تیم ملی ایران مملو از بازیکنان ممتاز است و مردم ایران مشتاقانه منتظر حضور در ششمین دوره مسابقات هستند تا از مرحله گروهی از طریق تیم فعلی فراتر بروند.
علی کریمی که امسال دو بار برای کایسری اسپور بازی کرده، با اعلام سرمربی این تیم در فهرست مسابقه هفته دهم سوپر لیگ ترکیه مقابل گالاتاسرای که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد، قرار گرفته و این شانس را دارد تا دوباره در خط میانی تیمش به میدان برود.
مربی گلرهای استقلال در دقایق پایانی دیدار با ذوب‌آهن در سرعت دادن به روند بازی کمک می‌کرد.
ظرف ۲۴ ساعت گذشته و جدی‌تر شدن حضور شیخ دیاباته در تیم پرسپولیس تعداد زیادی از طرفداران قرمز و آبی فوتبال به صفحه شخصی این بازیکن هجوم بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ