مدیرعامل شرکت توانیر گفت: عبور از اوج مصرف۷۲ هزار و ۵۰۰ مگاوات بدون ایجاد محدودیت برای مردم در مصرف، موفقیتی برای صنعت برق محسوب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: اوج مصرف امروز با توجه به تداوم گرما از ۷۱ هزار مگاوات فراتر رفت.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: میزان مصرف برق در اوج مصرف روز نیمه تعطیل پنجشنبه ۲۹ تیرماه نسبت به سال قبل هم عبور کرد.
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : تقاضای مصرف برق کشور در هفته جاری از مرز ۷۰ هزار مگاوات عبور خواهد کرد.
مصرف برق کشور در ساعت ۱۴:۲۸ دقیقه امروز سه‌شنبه از مرز ۶۶ هزار مگاوات عبور کرد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از عبور میزان اوج مصرف ترافیک داخلی از ۶ ترابیت بر ثانیه در روز چهارشنبه خبر داد.
لاکساتیو‌ها یا همان ملین‌ها اساساً محرک‌هایی هستند که حرکات روده را بیشتر می‌کنند. اما خیلی از افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز از این ملین‌ها کمک می‌گیرند تا سرعت عبور غذای هضم شده از سیستم گوارش خود را بیشتر کنند و از این طریق جلوی جذب کالری‌ها را بگیرند.
تقاضای مصرف برق کشور در روز هجدهم اردیبهشت ودر میانه فصل بهار از ۵۱ هزار مگاوات عبور کرد .
رجبی مشهدی،«تولید و تامین برق» را محور اصلی برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور ازاوج مصرف تابستان عنوان کردو گفت: درکنار برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی۱۰۰۰مگاواتی دربخش اداری کشور،پیش‌بینی شده است.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته (۱۱ فروردین ماه) مصرف بنزین به ۱۱۰.۱ میلیون لیتر رسید.
کردی گفت: با برنامه ریزی انجام شده به دنبال عبور از پیک مصرف برق در تابستان بدون خاموشی هستیم.
ملکوتی گفت: برای گذر از پیک های لحظه ای مقدار آبی را در مخازن ذخیره میکنیم اما در صورتیکه مصرف آب از شرایط عادی عبور کند حجم ذخایر مخازن کاهش پیدا می‌کند و منجر به نا پایداری شبکه آب می‌شود.
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
تحلیلگران معتقدند که توان اروپا برای کاهش مصرف انرژی در زمستان جاری نشان می‌دهد که چگونه یک منطقه می‌تواند برای حمایت از اقتصادش در برابر شوک‌های انرژی خارجی محافظت کند.
وحیدی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور گفت: راه اصلی عبور از بحران انرژی، صرفه جویی و تغییر شیوه مصرف است.
سرمای هوا مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی را به بیش از ۷۰۰میلیون مترمکعب در روز افزایش داده آن هم در شرایطی که پشتیبانی از این حجم مصرف در هرجای دنیا کار سختی است. اگرچه صنعت گاز در آماده‌باش کامل قرار دارد، ولی استان‌های شمال شرقی کشور با احتمال افت فشار روبه‌رو شده‌اند.
تدابیر ویژه شرکت توانیر برای استمرار تأمین برق خانگی در موج سرما و عبور از پیک دو تا سه هفته‌ای زمستان، بامدیریت بار در شهرک‌های صنعتی، صنایع بالای یک مگاوات و چاه‌های کشاورزی عملیاتی شد.
مصرف گاز ابتدای هفته دربخش خانگی از ۶۲۰ میلیون متر مکعب عبور کرد و پیش بینی شده با ورودسامانه بارشی حتی مصرف گاز به ۶۵۰ میلیون مترمکعب هم برسد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: منابع سوخت گاز برای عبور از برودت هوای موجود در خراسان رضوی محدود است و برنامه ریزی های مختلفی در تأمین، حفظ شرایط توزیع و در نهایت مصرف آن صورت گرفته است.
معاون وزیر نفت در امور گاز اعلام کرد که با کاهش دمای هوا، ۷۲ درصد تولید گاز کشور در بخش خانگی و تجاری مصرف می‌شود.
رکورد مصرف آب در روز جمعه ۲۲ مهرماه از نقطه اوج مصرف در تابستان نیز عبور کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: در آینده‌ استانداردهای سختگیرانه‌ای درباره مصرف سوخت و آلایندگی خودروها خواهیم داشت که ایران‌خودرو از هم‌اکنون خود را با استانداردها و قوانین مترقی هم‌سو می‌کند.
وزیر نیرو با اشاره به افزایش ۵ درصدی تقاضای مصرف برق نسبت به سال گذشته، گفت: محور برنامه‌های مختلف وزارت نیرو برای عبور موفق از تابستان، بر اساس اقدامات صنعت برق و همکاری و صرفه‌جویی مردم است که ضرورت دارد این همکاری ادامه یابد.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و مهمترین این اطلاعیه‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی یک نماد بانکی است.
اگرچه این طلاق در هیچ یک از دفاتر ثبت احوال ثبت نشده است، اما زندگی مشترک هم هیچ گونه علائم و نشانه زندگی زناشویی سالم و با کیفیت را نیز ندارد. شوربختانه در کشور‌هایی که ازدواج را امری مقدس می‌دانند و طلاق برایشان نوعی شکست تلقی می‌شود آمار طلاق عاطفی زیاد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ