رویا روز‌ها در یک شرکت تجاری فعالیت دارد و بخشی از ساعت استراحتش را به سگ‌گردانی می‌گذراند. او بابت انجام این کار ماهی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از صاحب سگ می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز، ارتباط بسیار بدی با مسئولان این تیم دارد.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
تلسکوپ آتی ناسا به نام « نانسی گریس رومن» سیاره های سرگردان و بدون ستاره را در کهکشان راه شیری جستجو می کند.
ویلفرد زاها پس از ترک کریستال پالاس به عنوان بازیکن آزاد به گالاتاسرای می‌پیوندد.
اظهارات ضدونقیض، سرنوشت بزرگترین خرید تسلیحات نیروی هوایی ایران در ۳۰ سال گذشته را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.
لیونل مسی در اولین روزهای حضورش در میامی توانسته سبک زندگی مورد علاقه خود را تجربه کند.
اولین تفاوت این دو لایحه به تعریف‌شان از موضوع مورد بحث در لایحه‏ای است که دست به تدوین‌اش زده‌اند. در تمام متن لایحه قوه قضائیه، موضوع کشف حجاب مدنظر است، اما آنچه مورد نظر لایحه ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، ۹ مورد است که از عدم رعایت پوشش شرعی تا آلودگی صوتی، روبه‌رویی زن و مرد، رقص و سگ‌گردانی و... را در نظر دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس گفت: مردم برای دریافت وام‌های خرد آواره و سرگردان هستند، چرا که بانک‌ها به تکالیف خود عمل نمی‌کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس گفت: مردم برای دریافت وام های خود در بانکها آواره و سرگردان هستند و بانکها به تکلیف خود عمل نمی کنند.
پنج نفر که با اقدام هنجارشکنانه و با استفاده از پارچه‌های سفید خود را شبیه به روح کرده و از این طریق موجب ترس و وحشت برخی خانواده ها و شهروندان شده بودند، در تبریز دستگیر شدند.
وقوع حمله سایبری به سیستم‌های کنترل فرودگاه بن‌گورین در اراضی اشغالی باعث شد تا هزاران مسافر سرگردان شوند.
ویدیویی جالبی از جوانان شاد گرگانی که خود را شبیه به ارواح کردند و در خیابان خودنمایی می کردند را ببینید.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وقتی نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید هدایت شود علاوه بر کاهش شدید تورم سبب افزایش تولید و افزایش ارزش پول ملی خواهد شد.
نماینده مردم رشت در مجلس گفت: علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی قول داده بود قیمت نهاده‌های کشاورزی برای محصولات کشاورزی استراتژیک افزایش پیدا نکند، اما این وعده محقق نشده است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اصلی‌ترین فواید طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، مدیریت پول‌های سرگردان در جامعه و کاهش فاصله طبقاتی است.
با توجه به تعویضی‌ها و انتخاب کاپیتان در پرسپوليس، در دیدارهای این تیم همچنان شاهد تغییر کاپیتانی در زمین هستیم.
با توجه به تعویضی‌ها و انتخاب کاپیتان در پرسپوليس، در دیدارهای این تیم همچنان شاهد تغییر کاپیتانی در زمین هستیم.
رشت- صیادان در حالی بیش از یک دهه در میان وعده های مختلف مسئولان سرگردان هستند که گویی صدای مشکلاتشان تا کنون به گوش کسی نرسیده است.
صیادان در حالی بیش از یک دهه در میان وعده های مختلف مسئولان سرگردان هستند که گویی صدای مشکلاتشان تا کنون به گوش کسی نرسیده است.
بندرعباس - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با هر گونه شناور سرگردانی که امنیت دریانوردی را به مخاطره بیاندازد قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
فرمانده فراجا با اشاره به ناهنجاری سگ‌گردانی گفت: این ناهنجاری نگرانی و ناراحتی آحاد جامعه و متدینین را فراهم کرده است، اکنون فقط در تهران بیش از ۳۷۰ فروشگاه غذای سگ وجود داشته و قبلاً با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شد.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
امام جمعه یاسوج در خصوص سگ گردانی گفت: این چه فرهنگ غلطی است که در شان ملت و مردم ما نیست این جهالت و نادانی و بی فرهنگی محض است این کلاس گذاشتن نیست بلکه بی فرهنگی و از روی نادانی و حماقت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ