رئیس جمهور گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تأثیرگذار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
ستاره سابق بارسلونا به زودی صاحب فرزند جدیدی خواهد شد و نام او را پائولو گذاشته‌اند.
رئیس جمهور در پیامی به اولین رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نوشت: خانواده، رکن اساسی و زیربنای هر جامعه و نقطه آغازین زندگی اجتماعی انسان است.
این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه نشان دهند؟ اصلا این نوع زندگی چه کیفیتی خواهد داشت؟ حتی برخی از مردان تحت شرایط سنگین فشار مالی، «طلاق یک طرفه» می‌گیرند و متواری می‌شوند، یعنی مرد با ترک خانواده به شهر یا کشوری دیگر رفته و خانواده را بدون طلاق رسمی تنها می‌گذارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عفاف و حجاب سنگر حفظ خانواده در جامعه ایرانی است و خانواده مهم‌ترین نهاد در ساخت جامعه اسلامی محسوب می‌شود.
اعتیاد نه تنها در میان افراد جوان و میانسال بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز مشاهده می‌شود. اما این کاهش سن اعتیاد رابطه مستقیمی با مشکلات روانی در خانواده دارد
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.
بیل‌کله کوچکترین عضو از خانواده کوسه‌های سر چکشی است و همانطور که از نامش پیداست کله بیل مانندش برخلاف دیگر اعضای این خانواده گرد است.
یک کودک خردسال روز سه‌شنبه پس از عبور از حصار فلزی در ضلع شمالی کاخ سفید، عنوان یکی از کوچک‌ترین مهاجمان این ساختمان دولتی را به خود اختصاص داد. ماموران سرویس مخفی که مسئول امنیت کاخ سفید هستند، این کودک را به خانواده او تحویل دادند، هرچند پدر و مادر او برای مدت کوتاهی بازجویی شدند. ارتفاع میله‌های حصار کاخ سفید به دلایل امنیتی در سال‌های اخیر دو برابر شده و به ۳/۹۶ متر می‌رسد، اما فاصله میله‌ها ۱۲/۷ سانتی‌متر است.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک جامعه قدرتمند از واحدهای اجتماعی مستحکمی قدرت می‌گیرد که خانواده نام دارد.
خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند
عارف غلامی، مدافع تیم استقلال در پایان بازی با ملوان عکسی به یادگار در کنار پدر در زمین استادیوم آزادی انداخت.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد امروز با روحیه‌ای مضاعف تمرین تیمش را دنبال کرد.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد امروز با روحیه‌ای مضاعف تمرین تیمش را دنبال کرد.
خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در متنی که آن را در قالب «رنجنامه» تنظیم کرده‌اند، با اشاره به موافقت اخیر رهبری با عفو گسترده، خواستار آزادی زنان در بند به خصوص فائزه هاشمی شده‌اند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
مروه می‌گوید: می‌خواستم در نقاط دور به زنان خدمت کنم تا هرگز شاهد از دست دادن جان یک مادر در هنگام زایمان نباشیم. در عوض او اکنون در خانه می‌ماند تا به شش خواهر و برادر کوچک‌ترش بیاموزد، در حالی که پدرش، تنها نان‌آور خانواده، به‌عنوان یک سبزی‌فروش درآمد کسب می‌کند.
آیت الله کعبی با اشاره به حکم در قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: حکم محاربه شامل کسانی است که ارعاب و تخریب اموال عمومی را انجام می‌دهند و با اعمال شان امنیت جامعه را مختل می‌کنند حتی اگر منجر به قتل هم نشوند، اما به نفس اینکه امنیت و آرامش را مختل کنند و مردم را به قصد جان، مال و ناموس بترسانند را شامل می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب اصلی ما در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده، خانواده است چرا که این مسئله منجر به حل مشکلات اقتصادی و خانواده می‌شود.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که فرد مالک خودرو دارای معلولیت جسمی حرکتی با شدت معلولیت متوسط، شدید و یا خیلی شدید به دلیل عدم توانایی جسمانی قادر به رانندگی نیست، یکی از اعضای خانواده شامل همسر یا فرزند یا پدر یا مادر یا برادر و یا خواهر به عنوان راننده، جهت اخذ پلاک ویژه معرفی می‌شود.
کیفر مور یکی از چهره‌های ناکام ولز در دیدار مقابل ایران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ