مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی خانواده معظم شهدا را اسوه صبر و استقامت در راه اسلام دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا، سرمایه ارزشمند و معنوی ایران اسلامی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
رئیس جمهور در پی حمله تروریستی کور به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در پیامی این حادثه هولناک را به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
مقام معظم رهبری در جریان دیدار خانواده شهید مدافع حرم حمزه کاظمی توصیه‌ای برای کنکوری‌ها داشتند.
فرمانده مرزبانی انتظامی در دیدار با خانواده معظم شهید علی اکبر معصومی نژاد ، گفت: برکت ، بقاء و دوام نظام مدیون خون شهداست.
دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران از انجام 50 هزار دیدار توسط مشاوران وزرا در امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، سه شنبه ۲۳ اسفند ماه ساعت۹ صبح مقابل مسجد جامع شیروان با حضور خانواده معظم شهداء، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، مسئولین و مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان شیروان برگزار خواهد شد.
سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی در یزد
به دستور رئیس جمهور به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)۶۹ دیدار با خانواده معظم شهدای امنیت انجام می‌شود.
دومین همایش یاران حاج قاسم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و علاقمندان آن شهید سردار سلیمانی در مرکز همایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.
خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، ظهر یکشنبه، ۱۱ دیماه با مقام معظم رهبری دیدار و گفتگو کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای روایتی از دیدار ۱۰۰ دقیقه‌ای خانواده شهدای شاهچراغ با رهبر معظم انقلاب را منتشر کرده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده آیت‌الله مصباح یزدی فرمودند: برخی از آثار مکتوب ایشان آثاری است که باید در ذهن‌ها جایگزین بشود و باید در ذهن مخاطب بنشیند.
در حاشیه دیدار امروز آیت‌الله خامنه‌ای با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) تصویری از آرتین سرایداران در کنار رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
خانواده معظم شهدا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، خواستار احقاق حقوق زنان ایرانی در سازمان ملل شدند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا صبح سه شنبه (۱۰ آبان ‍۱۴۰۱) در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تعدادی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا روز ۳۰ شهریور در حسینیه حضرت امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
وزیر نفت در اهواز با جمعی از خانواده های معظم شاهد دیدار کرد.
با حضور فرمانده کل ارتش در منزل مادر شهیدان والامقام محمدعلی، محمدجواد و علی اصغر بیات، نشان فداکاری ارتش به این خانواده معظم اهدا شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای مطمئن باشد که مجلس و ملت در کنار آنها هستند و نخبگان، دانشمندان و خانواده معظم شهدا نیز از آنها تشکر می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ