مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک جامعه قدرتمند از واحدهای اجتماعی مستحکمی قدرت می‌گیرد که خانواده نام دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
رئیس جمهور گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تأثیرگذار است.
ستاره سابق بارسلونا به زودی صاحب فرزند جدیدی خواهد شد و نام او را پائولو گذاشته‌اند.
رئیس جمهور در پیامی به اولین رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نوشت: خانواده، رکن اساسی و زیربنای هر جامعه و نقطه آغازین زندگی اجتماعی انسان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عفاف و حجاب سنگر حفظ خانواده در جامعه ایرانی است و خانواده مهم‌ترین نهاد در ساخت جامعه اسلامی محسوب می‌شود.
اعتیاد نه تنها در میان افراد جوان و میانسال بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز مشاهده می‌شود. اما این کاهش سن اعتیاد رابطه مستقیمی با مشکلات روانی در خانواده دارد
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.
معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تفکر غرب موفق به نجات خانواده نخواهد شد، اگر جایی قرار باشد خانواده را نجات دهد و اگر کانون فرهنگی تمدنی قرار باشد خانواده را نجات دهد نگرش اسلامی است.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
موضوع حجاب و عفاف دومین دستور جلسه امروز بود که اعضا با اشاره به اینکه دشمن با برنامه و نقشه به این موضوع ورود کرده و تلاش دارد از این طریق به کانون خانواده نیز آسیب جدی وارد کند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حسینی کیا گفت: به اساسی‌ترین نکته‌ای که باید فارغ از اسلام و حاکمیت به آن اشاره کرد «کیان خانواده» است؛ یعنی در صورت رواج بی حجابی «شوهر دزدی» باب می‌شود. مثلا خانمی خود را آرایش می‌کند، دل یک خانواد‌ه‌ای را ویران کرده است و چهار روز دیگر شخصی دیگر کانون خانواد او را ویران می‌کند و کودکان طلاق و بزهکاری اجتماعی بوجود می‌آید و تبعات سنگینی خواهد داشت.
روایت اول می‌گوید آرامگاه مورد اشاره مربوط به ٢ نفر از شاهزادگان گرجی است. این خانواده بعد از مدتی به کشور خود بازگشتند، ولی شاهزاده‌خانم با همسرش که او نیز از سرمایه‌داران معروف گرجی بود و در ایران، گرجستان و آذربایجان فعالیت می‌کرد در ایران ماند و بعد از فوتش در ٤٢‌سالگی در سال ١٣٠٠ در قبرستان دولاب به خاک سپرده شد و مقبره‌ای برگرفته از معماری اروپایی برای او ساخته شد که از همان موقع تا کنون در مالکیت سفارت روسیه است.
خانواده دختر ۱۰ ساله از قصاص قاتل گذشتند
عارف غلامی، مدافع تیم استقلال در پایان بازی با ملوان عکسی به یادگار در کنار پدر در زمین استادیوم آزادی انداخت.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد امروز با روحیه‌ای مضاعف تمرین تیمش را دنبال کرد.
روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی فولاد امروز با روحیه‌ای مضاعف تمرین تیمش را دنبال کرد.
دادستان کل کشور درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی با بررسی علمی و جامع نظر خود را به صورت رسمی اعلام کرد. پس از آن خانواده امینی از نظام پزشکی شکایت کردند. این شکایت برای کار کارشناسی به هیات پزشکی ارسال شده و تا کنون نظر هیات پزشکی ارسال نشده است.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
با بررسی آسیب‌شناسی خانواده در دنیا آشکار می‌شود که در دوران شکوفایی دانش، تکنولوژی و صنعت، استحکام و کانون گرم خانواده کمتر مورد توجه قرار گرفته و ضربات شکننده‌ای را به جامعه بشری وارد کرده و رعایت نکردن اصول و مبانی صحیح زندگی، باعث فساد و جنایت در جامعه شده است.
ابوذر نصرالهی، وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، به برخی از این افراد سودجو که با خانواده بازداشتی‌ها تماس می‌گیرند، اشاره می‌کند می‌گوید: برخی افراد که به ما مراجعه داشتند و جزء بازداشتی‌های اخیر بودند، اذعان کردند که از افرادی با آن‌ها تماس گرفته‌اند و مدعی بوده‌اند می‌توانند ظرف ۴۸ ساعت عزیزانشان را آزاد و پرونده را جمع کنند که در واقع یک باب کلاهبرداری جدید است که با توجه به وضعیت روحی‌ای که خانواده‌ها دارند این کلاهبرداری رایج شده است.
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
کانون مدارس اسلامی طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سیزدهم آبان‌ماه اعلام کرد: این روزها دختران ایرانی با حربه‌ بی حجابی و فروپاشی نقش زن در خانواده محور اصلی توطئه ورزی دشمن هستند.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ