خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در متنی که آن را در قالب «رنجنامه» تنظیم کرده‌اند، با اشاره به موافقت اخیر رهبری با عفو گسترده، خواستار آزادی زنان در بند به خصوص فائزه هاشمی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
معاون اول رئیس‎‌جمهور گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‌ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده اند.
رئیس جمهور گفت: نهاد خانواده اگر چه کوچک‌ترین واحد اجتماعی محسوب می‌شود، اما در عرصه جامعه بسیار تأثیرگذار است.
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
یکی از عجیب‌ترین خاطرات منتشر شده از مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی خاطره او از ۳۰ تیرماه ۱۳۷۰ است. زمانی که در عصر تاسوعا سوار بر هلی کوپتر همراه با خانواده به سد لتیان رفته اند تا از زلزله در امان باشند. زلزله‌ای که یک کارگر نامتعادل چینی باعث شایعه ان بوده است.
ستاره سابق بارسلونا به زودی صاحب فرزند جدیدی خواهد شد و نام او را پائولو گذاشته‌اند.
رئیس جمهور در پیامی به اولین رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه نوشت: خانواده، رکن اساسی و زیربنای هر جامعه و نقطه آغازین زندگی اجتماعی انسان است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عفاف و حجاب سنگر حفظ خانواده در جامعه ایرانی است و خانواده مهم‌ترین نهاد در ساخت جامعه اسلامی محسوب می‌شود.
اعتیاد نه تنها در میان افراد جوان و میانسال بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز مشاهده می‌شود. اما این کاهش سن اعتیاد رابطه مستقیمی با مشکلات روانی در خانواده دارد
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
خانواده خوزه آنتونیو ریس باید تمامی دارایی‌هایشان را به حراج بگذارند.
اکبر هاشمی بهرمانی (۳ شهریور ۱۳۱۳ – ۱۹ دی ۱۳۹۵) که با نام اکبر هاشمی رفسنجانی شناخته می‌شود، روحانی، مفسر قرآن و سیاستمدار ایرانی بود.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود. متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روز‌ها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.
فیاض گفت: هاشمی رفسنجانی و دولت غرب گرایش حجاب را کم کردند و خانواده از بین رفت، طلاق زیاد شد، آرامش اجتماعی در خانواده از بین رفت ... غرب گرایان و این چپ‌هایی که بعداً غرب گرا شدند، مانند میرحسین موسوی و ادامه‌های آن‌ها آمدند مذهب را ایدئولوژیک کردند که البته خودشان زود بریدند و مثل خاتمی‌ها و این‌ها تبدیل به مذهبی اصلاح‌طلبی و سکولار شدند و خودشان عملاً دیگر دین را کنار گذاشته‌اند.
فرزندان هاشمی به دلیل فرزند او بودن تحت فشار نیستند، بلکه به دلیل اقدامات و مواضع خود تحت فشارند. از قضا مواضع فائزه هاشمی در تخطئه، ولی فقیه و انقلاب و نظام و دفاع از معاندین و بهایی‌ها در تضاد با مواضع مرحوم هاشمی است.
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشتند: اگر به مکتب و خط امام خمینی، معتقدید، چه کسی نزد امام معتمدتر ونزدیکتر و مورد اتکاتر از هاشمی بود؟ که به تعبیر آیت الله خامنه ای، امام فقط برای سلامتی ایشان در سفر‌ها مخصوصا به جبهه، نذر می‌کرد و به تعبیر مرحوم یادگار امام، نزدیک‌ترین چهره‌ها به امام بود.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: نمی‌دانم این عفو شامل «فائزه هاشمیِ» ما هم می‌شود یا نه؛ اگر این اتفاق بیفتد خانواده ما هم خوشحال می‌شود.
هاشمی طبا در ادامه خاطرنشان کرد: «اگر کسی مجرم است باید در دادگاه به کارش رسیدگی شود نه اینکه آزاد باشد و چنین مسائلی برایش پیش بیاید.»
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی ادعای وال استریت ژورنال مبنی بر درخواست دبیر شورای عالی امنیت ملی از خانواده وی برای کمک به کنترل ناآرامی های اخیر را تکذیب کرد.
فاطمه هاشمی: به رغم گذشت بیش از یک ماه از بازداشت فائزه‌، دوشنبه هفته گذشته، مراجعه مامان و اعضای خانواده به زندان اوین برای ملاقات، به رغم دو ساعت معطلی، ناکام ماند.
فاطمه هاشمی رفسنجانی نوشت: مهسا امینی، دختر جوان ۲۲ ساله که به جرم بدحجابی دستگیر و برای ارشاد و توجیه! به مقر پلیس انتقال داده شده بود، پشت درب‌های بسته و در میان بهت خانواده، دچار عارضه شد و به کما رفت! حقیقتاً، جا دارد در نظامی که ادعای حاکمیت اسلام را دارد، انسان از این غصّه، دق کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ