عارف غلامی، مدافع تیم استقلال در پایان بازی با ملوان عکسی به یادگار در کنار پدر در زمین استادیوم آزادی انداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا خانزاده با گذشت 1.5 سال از درگیری با فرهاد مجیدی بار دیگر مقابل استقلال به میدان می رود.
فرمانده نیروی هوایی با حضور در منزل شهدای مدافع حرم، حسین معز غلامی و مهدی ذاکر حسینی با خانواده این شهدای والا مقام دیدار کرد.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
ورامین- سخنگو و دبیر هیات دولت با دو خانواده شهید مدافع حرم در ورامین دیدار کرد.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل مثل یک خانواده بودیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.
پس از حواشی بازی استقلال و هوادار حمایت گسترده‌ای از مهدی عبدی، مدافع این تیم صورت گرفت.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سفر زیارتی خانواده شهدای مدافع حرم ایرانی که در خاک عراق به شهادت رسیدند به عتبات عالیات خبر داد.
مدافع تراکتور با گارد ویژه و با اجازه پزشک مقابل پرسپولیس قرار گرفت.
گفتگو با خانواده تورج اردلان شهید مدافع امنیت که بعد از شهادت هم فرشته نجات ۱۱ نفر شد.
رئیس‌جمهور در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت «امیر کمندی» در شهرستان بهارستان گفت: ظلمی که به شهدای امنیت شده است زشتی، سیاهی و تاریکی دشمنان اسلام و انقلاب را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور همزمان با شب یلدا به دیدار خانواده شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت رفت.
اجتماع خانواده شهدای مدافع حرم، امنیت، ترور، دفاع مقدس و ... برای دفاع از حقوق زنان در ایران به جهت اینکه در سازمان ملل برای حذف کرسی زنان در سازمان ملل تصمیم گیری می‌شود. این تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در تهران صورت پذیرفت.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه از خانواده شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تجلیل کرد.
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت روح‌الله عجمیان، گفت: امیدواریم با کار و تلاش، امنیت به صورت کامل برقرار شود و با افرادی که جوانان را اینگونه به شهادت می‌رسانند، برخورد شود.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران در کنار هم مانند یک خانواده هستند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: مادر شهید مدافع امنیت به من گفت محکم بایستید و به مردم خدمت کنید، من یک فرزندم شهید شده، اما پنج فرزند دیگر دارم که تقدیم راه خدا میکنم
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت بعداز ظهر شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید علی وردی طی ناآرامی های چهارشنبه شب در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید. وی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.
رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
گروه جهادی شهید شکری، جمعی از دندان‌پزشکان هستند که دغدغه‌شان کمک به مردم در این شرایط سخت اقتصادی و خدمت به خانواده شهدای مدافع حرم است. مجله مهر با موسس این گروه گفت و گو کرده است.
شهید فرید کرم‌پور 20 ساله و متولد خرم آباد و ساکن شهر پرند بود که در آشوب‌های خیابانی شهرستان رباط کریم بر اثر زیر گرفتن یک خودروی سواری اغتشاشگر به شهادت رسید.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
رئیس‌جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی گفت‌وگو کرد.
مدافع راست پیکان بابت به ثمر رساندن اولین گل لیگ برتر بیست و دوم و همچنین پیروزی تیمش ابراز خوشحالی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ