تمرین توپی و وزنه از جمله برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران در روز جمعه، 19 خرداد، در شهر ناگویا است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.
هشتمین سیمنار اوپک با شعار«به‌سوی یک گذار انرژی پایدار و فراگیر»در کاخ هوفبورگ وین با حضور وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک،مدیران‌عامل شرکت‌های بین‌المللی فعال درصنعت نفت شروع به کارکرد.
باشگاه النصر تمام برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل خود را به طور رسمی اعلام کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب یا فردا شب اعلام می شود.
سخنگوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی با تکذیب برخی شایعات، اعلام کرد: انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طبق برنامه از پیش تعیین شده فردا (۲۸ خرداد ماه) برگزار می‌شود.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
رضا عنایتی با اعلام برنامه آماده‌سازی تیم امید از باشگاه‌ها درخواست کرد که همکاری لازم را با این تیم داشته باشند.
برنامه مسابقات تیم ملی زنان در مرحله دوم مقدماتی المپیک پاریس اعلام شد.
برنامه‌های هفته هلال‌احمر، از جمله اعزام ۱۰۱ کاروان سلامت به نقاط محروم کشور و اهدای خون ۱۰۱ هزار داوطلب، اعلام شد.
برنامه یک‌چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان در بخش زنان و مردان 7 و 9 اسفند در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
مسابقات تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در قاره آسیا از امروز در قطر آغاز می‌شود، دیدارهای انفرادی نمایندگان ایران در این رقابت‌ها از فردا آغاز خواهد شد.
پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم چهار میزبانی مهم در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.
اداره روابط و اطلاع رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.
بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
زمان برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.
پس از تاخیر ۵۰ دقیقه‌ای در حضور کارلوس کی‌روش در نشست خبری، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد این برنامه لغو و به فردا موکول شده است.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 از روز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه به میزبانی اردن آغاز می‌شود و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.
نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت
مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 از فردا (دوشنبه 24 مرداد) با دیدار ژاپن و هند آغاز می‌شود.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ