تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران که اخیرا مسابقات قهرمانی جهان را با قهرمانی به پایان رساند این روزها در شرایط پادرهوایی به سر می‌برد طوریکه با وجود رویدادهای پیش رو، برنامه تمرینی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در چهارمین روز مردادماه با میانگین ۱۳۲ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (اول مردادماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه حفاری اهواز ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۶ تیرماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه استانداری خوزستان در اهواز ۱۵۶ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز هفتم تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۵ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز پنجم تیرماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۱ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
براساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز (۴ تیرماه) با توجه به کاهش نسبی تندی باد و افزایش تردد خودرو‌ها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و چهارم خرداد ماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۳ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۲، دانشگاه علم و صنعت (منطقه ۴)، شهرداری منطقه ۴، ژئوفیزیک (منطقه ۶)، تربیت مدرس (منطقه ۶)، گلبرگ (منطقه ۸)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، پیروزی (منطقه ۱۳)، مسعودیه (منطقه ۱۵)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه۲۲ با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
بر اساس اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص بر خط کیفیت (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون) در شهرستان کرج ۱۶۲، اشتهارد ۱۵۲، فردیس ۱۶۶، ساوجبلاغ ۱۷۱ و نظرآباد ۱۵۴ قرار دارد.
از هشت کلانشهر کشور امروز (۱۰ بهمن) اهواز به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون و رسیدن به عدد ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
اصفهان به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون و رسیدن به عدد ۱۶۸ در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
همچنین بر اساس ذرات معلق ۲.۵ میکرون، شاخص کیفیت هوا در شوشتر ۱۳۵ و دزفول ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده و وضعیت هوای این شهرها نیز ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران که اخیرا مسابقات قهرمانی جهان را با قهرمانی به پایان رساند این روزها در شرایط پادرهوایی به سر می‌برد طوریکه با وجود رویدادهای پیش رو، برنامه تمرینی ندارد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» در میانگین ۱۰۴ قرار دارد و بر این اساس باید گفت که کیفیت هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است.
این دریاچه به نام شهر ارومیه نام‌گذاری شده است که در اصل یک اسم آشوری به معنای «گودال آب» است. نام فارسی قدیمی آن تلالو (Chichast) که اشاره به ذرات معدنی درخشان معلق در آب دریاچه و در سواحل آن دارد. در دوران قرون وسطی به دریاچه کبودان معروف شد. نام لاتین آن «لاکوس ماتیانوس» بود، بنابراین در بعضی از متون از آن به عنوان دریاچه «ماتیانوس» یا دریاچه «ماتین» یاد می‌شود.
بر اساس آخرین اعلام ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان، شاخص آلودگی هوا (ذرات معلق کمتر از ۲.۵ و ۱۰ میکرون) در شهرستان کرج بر روی عدد ۱۹۵ قرار گرفته است.
اهواز در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس برای عامل ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون (AQI=۱۴۰).
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز، ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با میانگین ۱۸۰ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
اصفهان در وضعیت بسیار ناسالم برای عامل ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون (AQI=۲۰۵).
امروز (۱۵ مردادماه) آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۵۷ و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.
امروز آلاینده شاخص هوای اهواز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با عدد ۱۴۱ است و به عنوان آلوده‌ترین کلانشهر کشور در وضعیت ناسالم برای همه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ