نتایج کامل دیدار‌های روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (پنج‌شنبه ۲۶ مرداد) در سومین بازی دوستانه خود که به فینال تدارکاتی مشهور است، موفق به شکست ژاپن شد.
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران تعییر و تحول در ترکیب کادر فنی را غیرمنطقی می‌داند و معتقد است سناریویی پشت آن وجود دارد.
جوانترین مربی لژیونر والیبال ایران در اسلوونی معتقد است مربیان مطرح دنیا حاضر نیستند به عنوان دستیار به تیم ملی والیبال ایران بیایند.
اعضای تیم ملی والیبال ایران از عصر امروز (جمعه 20 مرداد) در هتل تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اسکان یافتند.
محمد موسوی با حضور در ارومیه و شرکت در تمرینات گروهی به شایعه‌ها پایان داد.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.
محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رسما به عضویت باشگاه فولاد سیرجان در آمد.
عدم صدور ویزا برای بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نهایت منجر به بازگشت او به تهران شد.
کاروان والیبال ایران در فرانکفورت بهم رسیدند و پس از پروازی ۱۱ ساعته به فرودگاه لس آنجلس و پس از یک ساعت به آناهایم رسیدند.
دیدار دو تیم ایران و آمریکا در سومین مسابقه لیگ ملت‌های والیبال در ست اول و دوم با پیروزی تیم والیبال آمریکا همراه شد.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند
تیم ملی والیبال ایران بعد از متحمل شدن دو باخت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام در دیدار مقابل چین به پیروزی رسید تا به بازی‌های آینده امیدوارتر باشد.
تیم ملی والیبال کشورمان که نخستین دیدار خود در لیگ ملت ها را به ژاپن واگذار کرده بود، در دومین دیدار برابر لهستان در شرایطی بازنده شد که دو ست اول را برنده شده بودند.
با وجود وعده برای بهتر بازی‌کردن بعید به نظر می‌رسد امروز تیم ملی والیبال ایران کار ساده‌ای پیش‌رو داشته باشد. آن‌ها در حالی باید به مصاف عقاب‌های اروپا بروند که رقیب صدرنشین رده‌بندی جهان است
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها برای چهل و چهارمین بار در تاریخ برابر ژاپن قرار خواهد گرفت.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود برابر ترکیه به پیروزی رسید.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با بیان اینکه میانگین سنی تیمش بالاست و نمی‌تواند منکر این واقعیت بشود، گفت: البته برای جوانگرایی شرط و شروطی قائلم که فعلا مهیا نیستند.
شهرام محمودی درباره دلایل ناکامی تیم ملی در قهرمانی جهان و البته انتقادات نسبت به سید محمد موسوی صحبت کرد.
مای پوشان والیبال ایران که در نخستین دیدار برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بودند، در دومین دیدار مصر را از پیش رو برداشتند.
تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی برابر آرژانتین پشت سر گذاشت.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک مغلوب این تیم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ