در ادامه تلاش‌های جهانی برای کنار گذاشتن دلار از تبادلات تجاری، روسیه و قطر نیز اعلام کردند که در معاملات فیمابین از روبل و ریال استفاده می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه به بررسی بازی پیش بینی شده مقابل قطر و مقایسه قدرت این تیم با ایران پرداخت.
پس از اعلام حمایت امیر قطر از پوتین، امروز هم شاه بحرین حمایت قوی منامه از رئیس جمهور روسیه را اعلام کرد.
شیخ تمیم امیر قطر، تلفنی با پوتین رئیس جمهور روسیه گفتگو کرد و بر ضرورت حل اختلافات از طریق گفتگو تاکید کرد.
نخست‌وزیر روسیه امروز در دیدار با همتای قطری خود در مسکو گفت: مشتاقانه منتظر گسترش همکاری‌ ها از جمله استفاده فعالانه از ارزهای دو کشور در معاملات بین‌ المللی هستیم.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر امروز چهارشنبه در مسکو با «میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه دیدار و مذاکره خواهد کرد.
حذف ناباورانه آلمان از جام جهانی قطر، روزهای تلخ ژرمن ها در جام جهانی روسیه را تکرار کرد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
در آستانه برگزاری مسابقه حساس و مهم تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی قطر ۲۰۲۲، از تیم ملی ایران در روسیه حمایت شد.
یکی از تفاوت‌های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می‌شود و در برخی از بازی‌ها این عدد دو رقمی بوده است.
عضو کمیته اجرایی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) معتقد است که واگذاری حق میزبانی جام‌های جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر یک فساد آشکار بود.
«ولادیمیر پوتین» و «تمیم بن حمد آل ثانی» در گفتگوی تلفنی درباره جام جهانی فوتبال 2022 و روابط دو جانبه رایزنی کردند.
عابدزاده در شرایطی جزو فهرست جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفته بود که فقط هشت بازی در لیگ برتر پرتغال برای ماریتیمو انجام داد، اما حالا با تجربه متفاوت‌تری نسبت به چهار سال قبل از سوی کی‌روش دعوت شده و گلر اول پونفرادینا به شمار می‌رود.
دروازه‌بان لژیونر ایران برای دومین دوره متوالی در فهرست جام جهانی قرار گرفته و در تمرینات تیم ملی حضور دارد.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
دبیر شورای امنیت روسیه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش عجیب و تکان دهنده‌ای نشان داد.
امیر قطر در سخنرانی خود در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که پیچیدگی های درگیری میان روسیه و اوکراین را درک می کنیم و خواستار توقف این درگیری و تلاش برای راه حل مسالمت آمیز هستیم.
فقط دو نفر فرانسوی اصیل در ترکیب برنده جام جهانی روسیه وجود داشت! تیم ملی فرانسه در سال 2018 و اصلیت بازیکنان این تیم نشان می‌دهد که خروس‌ها کاملا از بازیکنان متولد شده در این کشور و ریشه فرانسوی حداقل از یک نسل یعنی تا پدر ،تهی هستند. آیا آنها در قطر هم با این تیم چند ملیتی جام را خواهند برد؟
بازی تدارکاتی ایران و روسیه قبل از جام‌جهانی قطر
تلویزیون دولتی روسیه، شبکه اول تلویزیون روسیه و شبکه MATCHTV حقوق پخش تلویزیونی دیدار‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی قطر را با قراردادی به ارزش ۳۹ میلیون دلار از فیفا خریدند.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.
گلر تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این‌روزها برای حضور در قطر سخت مشغول تمرین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ