باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه بابت حضور دو بازیکن در جام جهانی قطر از جمله سردار آزمون از فیفا مبلغی بیش از ۳۰۰ هزار دلار دریافت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی معتقد است ادامه حضور بانوان در استادیوم‌ها می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد.
سود ۹۰میلیاردی هر بازیکن تیم ملی از واردات خودرو
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
تیم ملی والیبال آمریکا در ست سوم بازی موفق شد ایران را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست دهد تا این بازی در کل ۳ بر صفر به سود آمریکا شود.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان دومین دیدار خود در مسابقات کافا، عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک به مصاف قرقیزستان رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود ایران به پایان رسید.
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین بازی به مصاف تیم ژاپن رفت که ست اول با اختلاف زیاد به سود ژاپن به پایان رسید.
دیدار تیم‌های فوتسال جوانان ایران و افغانستان به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال دختران زیر 17 سال ایران و نپال با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
نیمه اول دیدار برگشت زنان ایران و میانمار با تک گل نگین زندی به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.
دیدار تیم های ملی فوتبال دختران زیر ۱۷ سال ایران و قرقیزستان به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
مصاف سوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بلاروس به سود تیم حریف تمام شد. در بازی اول و دوم برنده تیم ایران بود.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
هافبک تیم ملی ایران معتقد است داور مسابقه در ثانیه های پایانی بازی یک پنالتی به سود ایران می گرفت.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 گفت: مهمترین عامل در رسیدن به پیروزی در جام جهانی انگیزه و روحیه بازیکنان است و تمرکز روی مسائل فنی و دوری از حاشیه‌ها.
تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر ولز به تساوی رسید تا فرصت برای صعود تیم ملی ایران بیشتر از گذشته ایجاد شود.
انگلیس در یک بازی تماشایی تیم ملی فوتبال ایران را با نتیجه 6-2 شکست داد.
امروز (جمعه) ۲۰ آبان ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷:۰۰ در تهران به مصاف چین رفت که این دیدار با حساب ۷۲ - ۸۱ به سود چین پایان یافت.
تیم ملی بسکتبال ایران در حالی به مصاف چین می‌رود که همه آمارها به سود پر افتخارترین تیم آسیا سنگینی می‌کند.
روزنامه الاتحاد خبر داد که کشور قطر در آستانه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا قرار دارد و این اتفاق می‌تواند به سود ایران شود.
یکی از رسانه‌های قبرسی اعلام کرد باشگاه اومونیا با حضور کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی این تیم در جام جهانی، ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کند.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.
تیم ملی والیبال ایران در ست سوم می‌توانست شرایط را به سود خود تغییر دهد اما در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ