سفیر آلمان در بغداد ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» دعوتنامه رسمی صدر اعظم کشورش را برای سفر به برلین به او تحویل داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفارت ایران در نیوزیلند در بیانیه‌ای اعلام کرد: رضا نظرآهاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند و طبق عرف مرسوم دعوت از سفرا، در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
نخست وزیر پاکستان ضمن دعوت از رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد بعد از تحولات مربوط به انتخابات پاکستان، رئیس جمهور ایران نخستین رئیس دولتی باشد که به پاکستان سفر می‌کند.
وزارت امور خارجه قطر از دعوت رسمی امیر قطر از رییس جمهور کشورمان برای سفر به دوحه خبر داد.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از دعوت به عمل آمده از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به ترکیه انتقاد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر رئیس جمهور به عربستان، متناسب با روند پیشرفت روابط و در بازه زمانی مناسب صورت خواهد گرفت، اما زمان دقیقی برای این سفر هنوز تعیین نشده است.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
بازیکنان هوادار روز پنج شنبه زیر نظر محمود فکری و دستیارانش تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
کوثری: خداوند روح شهدای مرزبان را شاد کند. از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد که اختلافی بوجود می‌آید و دعوا می‌شود.
رئیس جمهور سوریه به طور رسمی از سوی پادشاه عربستان سعودی به نشست آتی سران اتحادیه عرب، دعوت شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: رئیس جمهور فردا به دعوت رسمی بشار اسد به سوریه می رود ؛ سفر رئیس جمهوری ایران به سوریه پس از ۱۳ سال صورت می گیرد.
رئیس‌جمهور عراق از همتای تاجیک خود دعوت‌نامه رسمی برای سفر به تاجیکستان دریافت کرد.
منابع سعودی از عزم مقامات عربستانی برای دعوت رسمی از رئیس جمهور سوریه برای حضور در نشست آتی سران عرب در ریاض خبر می دهند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به همتای عربستانی خود از او برای حضور در ایران دعوت کرد.
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
وزیر کار لبنان در دیدار با نخست وزیرعراق از او برای سفر به لبنان دعوت کرد.
فیفا از علی دایی خواسته تا در مراسم بهترین های فدراسیون جهانی فوتبال شرکت کند.
«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» از او دعوت کرد تا از مقر اتحادیه اروپا در بروکسل بازدید کند.
نخست وزیر جدید عراق امروز (دوشنبه) به دعوت رسمی رئیس جمهور کشورمان به تهران سفر می‌کند و در این سفر پرونده‌های مهمی بین دو کشور مورد بررسی و گفتگو قرار خواهد گرفت.
جواد نکونام، ابراهیم قاسمپور و حمید درخشان از سوی فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در این تورنمنت دعوت شده‌اند.
رئیس جمهور عراق نامه السیسی مبنی بر دعوت رسمی برای مشارکت در نشست سران کشورها در زمینه تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ را دریافت کرد.
ضرغامی گفت: چیزی که مورد انتقاد من قرار گرفته شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر است که بعضی‌ها اتخاذ می‌کنند، این را همه قبول دارند که این‌ها نه تنها دعوتی به امر به معروف نیست و نه تنها نهی از منکر نیست بلکه خود این روش‌ها بالاترین منکر است.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ