«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگال در شرایطی که سادیو مانه را در ترکیب خود داشت مقابل بنین به تساوی 1-1 دست یافت.
هلند با قبول شکست مقابل کرواسی از رسیدن به فینال لیگ اروپا بازماند تا روند ضعیف رونالد کومان روی نیمکت لاله‌های نارنجی تداوم داشته باشد.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
اهواز - دومین سفر استانی رییس‌جمهور به خوزستان در حالی قرار است فردا آغاز شود که این استان با مشکلات بی شماری که در رأس آنها ضعیف زیرساختها است، دست و پنجه نرم می‌کند.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
یک بررسی جامعه اطلاعاتی آمریکا، احتمال دست داشتن عوامل خارجی در ایجاد عارضه ناشناخته و مبهم سندرم «هاوانا» در میان دیپلمات های این کشور را ضعیف دانست.
تیم فوتبال پورتو در حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود به یک پیروزی سخت و کم گل دست یافت.
نیمار، در نیمه اول دیدار پی‌اس‌جی مقابل منتخب ریاض یک پنالتی از دست داد تا نامش در کنار مسی، رونالدو و مارکینیوش به عنوان گلزنان این دیدار نوشته نشود.
دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از دریافت دو گل از شاگردان اسکالونی در فینال دست به اقدام عجیبی زد.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
مهاجم تیم ملی ژاپن به دلیل مصدومیتی که دارد ممکن است بازی با کرواسی را از دست بدهد.
بخشی از نمایش پر از نقد قطر در دیدار افتتاحیه جام جهانی به کپی بدون مطالعه آنها از روی دست عربستان مربوط می شود.
فرانسیسکو رودیگز، سرمربی اسپانیایی الچه، بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل جدید شغل خود را از دست داد.
عملکرد ضعیف هافبک ملی پوش پرسپولیس نخستین شکست این تیم را به همراه داشت.
با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.
با مصدومیت دیاباته و عالیشاه و نمایش‌های ضعیف پاکدل، مهدی عبدی فرصت خوبی برای نمایش توانایی خود به دست آورده است.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.
پیشکسوت فوتبال گفت: در دیدار استقلال برابر نفت مسجد سلیمان خط هافبک این تیم فوق العاده ضعیف بود و همین مسئله باعث شد آبی‌ها دو امتیاز را از دست بدهند.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.
نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و فعلی ولفسبورگ، مدعی شد باواریایی ها علیرغم از دست دادن روبرت لواندوفسکی همچنان تیم قدرتمندی هستند.
شرکت‌های پالایشی در پایان معاملات ۲۶ تیرماه جهت برگزاری مجمع عمومی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی متوقف شده بودند چه زمانی بازگشایی می‌شوند؟
کارشناس ارشد سیاست خارجی در گفتگویی با اشاره به اینکه حتی اگر برجام به زودی احیا شود این توافق ضعیف تر از سال ۲۰۱۵ خواهد بود گفت: در برهه بسیار حساسی هستیم و در پایان فرصتی قرار داریم که می‌توانست برجام به‌صورت آبرومندانه و به طور نسبی سودمند برای طرفین احیا شود.
جمعه شب گذشته فیلمی از انفجار نظر کابران فضای مجازی را به خود جلب کرد. در این میان ، برخی رسانه ها مدعی شدند که این فیلم ، لحظه انفجار «ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر» در تهران است .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ