قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید حیدری و همرزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، ستوان سوم «سعید پویان» در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید سلیمانی شخص نبود بلکه یک مکتب و یک مسیر نورانی بود که دشمنان نمی‌توانستند او را تحمل کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی برای نسل جوان ما ثابت کرد که راه پیشرفت با التزام به مسائل دینی در تضاد نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید بهشتی برای نسل جوان ما ثابت کرد که راه پیشرفت با التزام به مسائل دینی در تضاد نیست.
رئیس جمهور گفت: شهید بهشتی تحت تأثیر جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها قرار نمی‌گرفت و از محور عدالت خارج نشد، ولو ممکن بود به ظاهر در تشکل‌هایی باشد اما روحیه منصفانه‌ای داشت.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس شورای اسلامی گفت: منش علمی و عملی توأم با ایمان شهید چمران می‌تواند الگوی نخبگان کشور باشد.
شهردار تهران گفت:صفاتی که قرآن برمی‌شمرد، همان صفاتی است که شهید چمران از آن برخوردار بوده است.
شرح وقایع زندگی، رشادت‌ها و سخنان پربار شهید مصطفی چمران در کتب درسی فارسی پایه هفتم، پیام‌های آسمانی پایه هشتم و تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم و .. منتشر شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهید «حمیدرضا الداغی» نمادی از غیرت ملت ایران است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید فریدونی، پاسداری از طیف گسترده حماسه‌سازان عاشورایی گام دوم انقلاب بود که می‌تواند الگویی شایسته برای جوانان پاک‌سرشت این سرزمین غیرت و شرف محسوب شود.
محسن حیدری اظهار کرد: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در منطقه فرودگاهی به ۸۰۰ متر کاهش داد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: شهید الداغی در برابر کسانی که می‌خواستند ناموس مردم را به غارت ببرند، ایستاد. این جوان غیرت خود را نشان داد و روح غیرت را بار دیگر در جامعه دمید.
شهید خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۳ در قریب به دو دهه اخیر، سابقه ۶ اعتصاب غذای طولانی را داشته است.
سایت شبکه المیادین با انتشار گزارشی در خصوص زندگی شهید خضر عدنان نوشت که وی ۱۴ بار توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شد و هر بار دست به اعتصاب غذا زد اما هرگز از مسیر مقاومت و جهاد خارج نشد.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکرهای شهیدان میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی گفت: نیروهای مسلح حتما و قطعا مانند گذشته انتقام خون این دو شهید را از دشمنان اسلام و رژیم اشغالگر به سختی خواهند گرفت.
تربت حیدریه ـ پروژه چمن مصنوعی شهید سردار محمد بایزیدی شهید امر به معروف شهرستان تربت‌حیدریه به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
حیدر آسیابی اظهار داشت: حکم قصاص قاتل شهید سراوانی در دادگاه کیفری یک گنبدکاووس صادر و پرونده برای فرجام خواهی به دیوان عالی کشور فرستاده شد.
تربت حیدریه ـ فرمانده بسیج طلاب خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی پیوند عمیقی با انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی صلی الله داشت که توانست فراملی و شخصیت و محبوبیتش از مرزها عبور کند.
تربت حیدریه ـ رئیس هیأت جانبازان و معلولان تربت‌حیدریه گفت: مسابقات قهرمانی والیبال نشسته استان خراسان رضوی، با حضور ۱۲۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم در سالن ورزشی شهید جلیلی تربت‌حیدریه آغاز شد.
تربت حیدریه ـ پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهید پرور شهرستان تربت حیدریه تشییع شد.
سازمان حشد شعبی عراق شکایت خود را از حیدر الزیدی، فعال مدنی عراقی که به ابو مهدی المهندس، نائب رئیس سابق حشد شعبی اهانت کرده بود، پس گرفت.
تربت حیدریه ـ مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.
شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات‌ فراوانی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ