رشیدی‌کوچی، نماینده مجلس گفت: بنده همایون شجریان را دعوت کردم تا در تخت جمشید کنسرت برگزار کند. به من گفتند شاه پرست. به من می‌گویند چرا همایون شجریان را که پدرش زمانی به نظام فحش داده را به تخت جمشید دعوت کردی. بنده می‌گویم مگر این بنده خدا ۲۰ شب در وزارت کشور کنسرت برگزار نکرد؟ پس باید بگوییم وزیر کشور هم شاه پرست است. بنده تا به امروز کنسرت نرفته بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی طاووسی یکی از چهره‌های خاصی است که جزء تاریخ شفاهی فوتبال ایران محسوب می‌شود و حرف‌های او بسیار خواندنی است.
شهروز همایون فرمنش تاکید کرد که وقتی دو ساعت قبل بازی به تیم ملحق می‌شود، این موضوع کار را دشوار می‌کند.
همایون عبدالرحیم در کتاب کوچه پس کوچه‌های تهران نوشته است «زیارتگاهی در قریه هفت‌چنار وجود دارد، بقعه و مرقد نیست، بلکه هفت‌چنار است» یک گاز بزرگ از فلافل می‌زنیم و به نیت دیدن مکان مقدس محله یعنی هفت عدد چنار معروف مسیرمان را تا شهر کتاب ادامه می‌دهیم تا به درختی برسیم که اسمش همنشین اسم محله شده است چناری با یک ریشه و هفت تنه که در حال حاضر به جز دو سه تنه چیزی از آن باقی نمانده. جایی برای نذر و نیاز اهالی در کنار یک درخت جادویی ...
فروش پیراهن‌های کلاسیک در بین طرفداران فوتبال رواج یافته و به استادیوم‌های ایران هم رسیده است.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
همایون خودروی وانت نیسان دارد و با همین خودرو آبی‌رنگ هم روزی زن و بچه‌اش را به خانه می‌برد. اما وقتی دلش لرزید، ماجرا رنگ دیگری به خود گرفت. او ۲۰ روز پیش از بازداشت، دختر یکی از اقوام دورش را به قتل رساند. دختر جوانی که مدعی است قصد خودکشی داشت و او در این کار همراهش بود.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
همایون اسعدیان خطاب به پیمان جبلی گفت: شما که هستید که به ما کار یا منزلت بدهید؟ صداوسیما هرچه دارد از هنرمندها دارد.
مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود:هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.
تکمیل همایون با آن اندام تنومند و با سخنان شیرین و با لحن همیشه آرام و مطمئن که حاصل عمری تجربه بود، خدمت‌های بیشماری در طول بیش‌از ۶۰ سال به فرهنگ ایران کرد. دو جلد یادنامه او یعنی «همایون‌نامه» و مقالات متعددی که درباره او نوشته شده و خواهد شد، گواه این امر است که البته همگی تنها بخشی از شخصیت این بزرگوارِ نادر زمانه خود را نشان می‌دهند.
ناصر تکمیل همایون مورخ، پژوهشگر تاریخ و جامعه شناس صبح امروز چهارشنبه ۲۵ آبان درگذشت.
مشکل پاسپورت علی دایی و همایون شجریان که پیشتر اعلام شده بود از سوی مراجع ذی صلاح توقیف شده، برطرف شد.
همایون دارابی گفت: از ابتدای سال میلادی جاری، بورس آمریکا یک دوره صعود و نزول را در پی افزایش نرخ بهره تجربه کرده است؛ بازار سرمایه کشور ما نیز نیز در دو سال گذشته درگیر و اسیر نرخ بهره بوده و می‌توان گفت که نخستین و مهم‌ترین فاکتور در ایجاد رکود و مسیر کاهشی در کل اقتصاد، این موضوع است.
صحبت‌های ۱۵ سال قبل داریوش همایون، وزیر اطلاعات پهلوی قابل تامل است. او معتقد است که دولت‌های بزرگ خواستار تجزیه ایران هستند. وقتی ایران تجزیه شود، کشور به دست مافیا میفتد. / خبرگزاری دانشجو
جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی از قول مرحوم همایون بهزادی نقل کرد بازیکنان استقلال قبل از دربی دوپینگ کرده بودند، موضوعی که باعث شد پیشکسوتان استقلال موضع گیری تندی علیه جواد خیابانی داشته باشند.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!
سعید مراغه‌چیان پیشکسوت استقلال گفت: چگونه آقای خیابانی به خودش اجازه می‌دهد وقتی همایون بهزادی در قید حیات نیست این سخنان را از او که دستش از دنیا کوتاه است به زبان بیاورد؟
همه بازارها به‌ویژه بازار سرمایه اکنون چشم به نتیجه مذاکرات هسته‌‌‌ای دوخته‌‌‌‌اند. در حال حاضر عمده صنایع با نسبت قیمت به درآمد ۵ معامله می‌‌‌شوند؛ ولی مشکل بازار سهام نبود پول است. از ابتدای سال ۹۸ حدود ۱۳۸‌هزار میلیارد تومان پول وارد بازار سهام شد؛ اما تا امروز مبلغی حدود ۱۲۷‌هزار میلیارد تومان از بازار خارج شده است.
شاخص کل در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم با اُفت ۴.۳ درصد به زیر کانال ۱.۳ میلیون واحدی برگشت. تنها نکته مثبت این هفته نشست فعالان بازار سرمایه با کمیسیون اقتصادی مجلس بود و در هفته پیش رو نیز گزارش‌های نه ماهه شرکت‌ها منتشر خواهد شد. در گفتگو با حسین مریدسادات به بررسی بورس در هفته پیش رو پرداخته ایم.
. با وجود آنکه امکانات تفریحی در این روزها محدود شده، در همین تعطیلات نیز می‌توان فرصت‌هایی برای تفریح در خانه فراهم کرد؛ مشروط بر آنکه اندکی به فکر گذران راحت‌تر این ایام باشیم.
همایون اسعدیان در پایان گفت: بهتر است مسئولان جشنواره به جای آنکه بحث آیین‌نامه و قوانین جشنواره را پیش بکشند که هر سال هم بنا به مصلحت‌هایی می‌توانند آن را تغییر دهند، از مسئولان وزارت ارشاد بخواهند خیلی صریح تکلیف فیلم «قاتل و وحشی» را روشن کنند، کاری که دولت قبل آن را انجام داد.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ