رسول معتمدی، قهرمان وزنه برداری آسیا و یکی از شانس های اصلی ایران برای طلای جهان در لیگ برتر مصدوم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر دردی در بدن انسان بی‌علت نمی‌باشد و می‌تواند دارای علائم مختلفی باشد. درد آرنج نیز نشانه وجود برخی از عارضه‌هایی می‌باشد که با آرنج، بازو یا ساعد مرتبط است. در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین علل درد در ناحیه آرنج بپردازیم.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
رویا مهبودی گفت: حتی اجازه نمی‌دادند در باشگاه تمرین کنیم! میزم را برمی‌داشتم، می‌رفتم در پارک در شرایط بسیار سخت آنجا با بچه‌ها تمرین می‌کردم. متاسفانه یکسری مشکلات به خاطر حجاب و به خاطر مسائلی که در کشور ما هست این وضعیت را در یک برهه به وجود آورد.
یک متخصص پوست و مو گفت: پوست در ناحیه آرنج و زانو ضخیم شده است و هر کجا که پوست ضخیم شود، تیره رنگ می‌شود؛ ولی در واقع این تیرگی‌ها با لک اشتباه گرفته می‌شوند.
حبیب فرعباسی آرنج خود را به تیغ جراحان سپرد تا فصل برای او در فاصله چهار هفته تا پایان به اتمام برسد.
در اتفاقی عجیب، کمک داور بازی لیورپول و آرسنال، ضربه ای را به صورت مدافع لیورپول وارد کرد.
کمتر کسی می‌توانید آرنج خود را زبان بزند. کتاب رکوردهای جهانی گینس می‌گوید به طور میانگین روزانه ۵ نفر تنها به دلیل داشتن توانایی زبان زدن آرنج خود، مدعی ویژه بودن‌شان می‌شوند.
حضور به موقع یامگا در تیر دوم و استفاده حداکثری از پاس زیبای محبی، استارت پیروزی استقلال برابر فولاد بود.
بر خلاف رویه استقلال در طول سال های گذشته، آبی ها این فصل هدیه رقبا را باز می کنند.
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تاکید بر توانمندی فردی و فنی بازیکنان جوان این تیم گفت: آنها نسبت به نسل طلایی بهتر هستند فقط به اردو و دیدارهای بیشتر برای کسب تجربه بالاتر نیاز دارند.
تک گل فولاد در بازی مقابل ملوان را کسی زد که هیچ‌کس انتظارش را نداشت .
آنخل کوریا، مهاجم اتلتیکو مادرید، به خاطر ضربه با آرنج به سینه آنتونیو رودیگر، از زمین اخراج شد.
نیک مدعی است که می‌تواند از زبان بلند خود برای تایپ، نقاشی و حتی لیس‌زدن آرنج خود استفاده کند؛ مهارتی که شاید اغلب افراد از آن محروم باشند.
کاپیتان جدید تیم ملی بسکتبال ایران، درباره دلایل بازگشت خود به بازی‌های ملی صحبت کرد.
بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، یک درصد است.
بازیکن تیم ملی بسکتبال که با وجود خداحاطفی مجدد در ترکیب این تیم قرار گرفته، گفت: احتمال اینکه بعد از این دوره بمانم و بتوانم کمکی به تیم ملی کمکی داشته باشم، یک درصد است.
تیرگی آرنج یکی از معضلاتی است که افراد مختلف به‌خصوص خانوم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری دغدغه این را دارند که به نحوی تیرگی آرنج خود را از بین ببرند.
با گذشت بیش از 48 ساعت از بازی بزرگ هفته در اهواز وقت آن رسیده تا کمی هم به مسائل فنی این بازی پرداخته شود.
سال ۲۰۲۲ سال شگفت‌انگیزی برای دنیای تکنولوژی بود؛ به‌طوری که در آن شاهد پیشرفت‌های تکنولوژیک بزرگی بودیم که برخی از آن‌ها برای کمک به مشکلات اساسی بشر نظیر بحران آب و هوایی، بحران انرژی یا کمبود غذا به کار رفته و برخی دیگر، صرفا جنبه سرگرمی داشتند!
ارباب تجمل و لاکچری بودن یک سرمایه دار نمونه اروپایی، اما با ویژگی‌های امریکایی است. جریان نقدی به "برنارد آرنو" این امکان را می‌دهد تا در شیک‌ترین فروشگاه‌ها و پرشورترین کارزار‌های تبلیغاتی از رقبای خود پیشی بگیرد. آگهی‌ای که در آستانه جام جهانی تهیه شده بود و "لیونل مسی" و "کریستیانو رونالدو" را در حال بازی شطرنج روی کیف لویی ویتون نشان می‌دهد نمونه‌ای از این موارد است.
شاگردان کارلوس با قبول شکست یک بر صفر مقابل آمریکا حذفی غمبار از رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 داشتند.
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ