سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی و قهرمانی کشور، اردوی آماده‌سازی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین تنها با دوومیدانی‌کاران شانس طلا برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم منظمی به انتقادات مطرح شده در خصوص عدم برگزاری اردو برای تیم ملی فوتسال زنان واکنش نشان داد.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و وسایل سرمایشی این مجموعه تنها روزی یک ساعت روشن است.
شاهرود- رئیس ورزش و جوانان شاهرود از برگزاری اردوی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۴ ورزشکار از سراسر کشور در این اردو حضور دارند.
اعضای تیم ووشوی سریلانکا برای برگزاری اردو به ایران آمدند.
بازیکنان تیم فوتبال النصر در شرایطی برای برگزاری اردو راهی پرتغال شدند که کریستیانو رونالدو در تعطیلات به سر می‌برد.
باشگاه النصر عربستان برای برگزاری یک اردو به پرتغال سفر کرد تا در این کشور چند بازی دوستانه هم انجام بدهد. کریستیانو رونالدو با دریافت اجازه ویژه در این اردو حضور نخواهد داشت.
شیراز-تیم ملی فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم بینایان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی انگلستان و بازی‌های آسیایی چین در شیراز اردو آمادگی برگزار کرد.
نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از برگزاری اردو پس از مسابقات قهرمانی جهان در ریاض و همچنین اعزام ملی‌پوشان به بازی‌های آسیایی هانگژو از عربستان خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فرصتی برای برپایی اردو وجود ندارد، عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نخواهند داشت.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
ژوزه مورایس تصمیم نهایی خود را گرفته و تهران را برای برپایی اردوی شاگردانش در نظر گرفته است.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
مدیرعامل استقلال از تلاش این باشگاه برای حل بحران‌ها و مشکلاتی که بیشتر آنها مربوط به مسائل مالی است، می‌گوید.
باشگاه پرسپولیس در حال بررسی گزینه‌های خود برای برگزاری اردو در تعطیلات لیگ برتر است.
ملی پوشان دوومیدانی به دنبال برگزاری اردو در خارج از ایران هستند.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
به عقیده کی‌روش لیگ ایران از نظر فشردگی و سنگینی تمرینات در حد بالایی نیست و به همین خاطر او برای بالا بردن آمادگی بدنی بازیکنان داخلی تقاضای اردو کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
تیم‌های ملی والیبال نشسته آلمان و قزاقستان که قرار بود برای برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی عازم ایران شوند، سفر خود را لغو کردند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
وسندروف در جنوب وین، منطقه‌ای که است که تیم ملی در آن اردو زده است. منطقه‌ای که توسط دهکده‌های زیبا و جنگل احاطه شده و به یک شهر بازار شناخته می‌شود
تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند جلسه تمرین در تهران، راهی اتریش می‌شود و یک هفته مانده به شروع مسابقات جام جهانی، به احتمال زیاد اردوی خود را در دبی برگزار می‌کند.
سرپرست تیم ملی از محتمل بودن برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی امید بلاروس خبر می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ